Jäseneksi? TUU SYLIIN!

- Jäsenyyden edut
TUU SYLIIN

TUU SYLIIN!

Syömishäiriöliitto ja sen jäsenyhdistykset ovat Sinua varten, jos

• sinulla on omakohtaista kokemusta syömishäiriön sairastamisesta
  • olet syömishäiriöön sairastuneen läheinen
  • haluat tukea liiton ja yhdistysten toimintaa
  • haluat mukaan yhdistys-, vaikuttamis- ja vertaistukitoimintaan
  • kohtaat sairastuneita työssäsi tai harrastustoiminnan parissa
  • tarvitset kokemustietoa syömishäiriöistä
  • haluat haastaa vallitsevia kauneusihanteita ja tukea niistä käytävää rohkeaa keskustelua

Syömishäiriöliitolla ei ole henkilöjäseniä, vaan henkilöjäsenet liittyvät liiton jäsenyhdistyksiin joko varsinaiseksi tai kannattajajäseneksi. Varsinaisen jäsenen jäsenmaksu on yhdistyksestä riippuen tällä hetkellä 16–20 euroa. Kannattajajäsenen vuosimaksussa on enemmän hajontaa yhdistyksestä riippuen 25 euron ja 100 euron välillä.

Liity jäseneksi liittymislomakkeella tai tulostamalla liittymislomakkeen tästä. Postimaksu on maksettu puolestasi.

Jäsenyyden eduista

Syömishäiriöliitto-SYLI ry:n jäsenyhdistykseksi?

Syömishäiriöliitto-SYLI ry:n jäseniä ovat alueelliset, syömishäiriöön sairastuneita ja heidän läheisiään edustavat yhdistykset. Liiton jäseniksi voivat hakeutua alan rekisteröidyt yhdistykset, jotka hyväksyvät liiton tarkoituksen ja säännöt.

Hae liiton varsinaiseksi jäsenyhdistykseksi: toiminnanjohtaja(at)syomishairioliitto.fi

Haluaako yrityksesi tai taustayhteisösi tukea liiton toimintaa?

Liiton kannattajajäseniksi voivat hakea alan ammatilliset rekisteröidyt yhdistykset, muut asiasta kiinnostuneet oikeuskelpoiset yhteisöt (yritykset) ja säätiöt. Jäsenyyttä haetaan kirjallisesti ja hakemukseen on liitetään hakijayhteisön säännöt ja rekisteriote.

Kannattajajäsenellä ei ole äänioikeutta liiton vuosikokouksessa.

Liiton kannattajajäsenen jäsenmaksu on vähintään 200 euroa (tai oman valinnan mukaan) /vuosi. Kannattajajäsenen jäsenmaksulla saa vuosittain yhden ilmaisen mainoksen liiton julkaisuun tai kotisivulle (2 kk) tai yhden henkilön vapautuksen Syömishäiriöpäivien osallistumismaksusta.

Hae liiton kannattajajäseneksi: vt. toiminnanjohtaja Tanja Tiainen, s-posti: tanja.tiainen(at)syomishairioliitto.fi

Liiton toimintaa voi tukea myös lahjoittamalla.

» Tukipuhelin 02 251 9207. Yhteystiedot