Syömishäiriöliitto-SYLI ry - Keskustelufoorumi

Jos keskustelufoorumin käyttö on sinulle ennestään tuttua:

Astu sisään
keskustelufoorumiin!

Foorumi avautuu uudelle välilehdelle/sivulle, joten tämä sivu jää taustalle avoimeksi. Voit palata lukemaan tätä myös myöhemmin.

Tervetuloa Syömishäiriöliitto-SYLI ry:n keskustelufoorumiin!

Foorumi toimii vertaistukiperiaatteella. Keskustelujen tarkoitus on tukea syömishäiriöistä parantumista, ja keskustelijoiden toivotaan kunnioittavan tätä tavoitetta. Uusien käyttäjien kannattaa tutustua foorumin sääntöihin, ennen kuin aloittavat viestien kirjoittamisen. Ylläpitäjän tiedotteista löytyy muuta foorumiin liittyvää tietoa.

Foorumissa on avoin keskustelupalsta niin syömishäiriöitä sairastaville kuin heidän läheisilleen. Foorumista löytyy myös avoin palsta Kysy Syömishäiriöliiton vertaistukihenkilöltä, jossa päivystää vuoroviikoin läheisten ja sairastavien vertaistukihenkilö.

Läheisten toivomuksesta foorumiin on perustettu myös Läheisten suljettu vertaistukipalsta, jonka viestejä voivat lukea ja kirjoittaa vain vertaistukipalstan jäsenet. Kuka tahansa syömishäiriöön sairastuneen läheinen voi liittyä jäseneksi. Katso tarkemmat liittymisohjeet.

Jos jokin tekninen seikka vaivaa Sinua, lue ensin foorumin yleisohjeet (Ohje-linkki löytyy foorumin jokaisen sivun ylälaidasta) ja Ylläpitäjän tiedotteet, ohjeet ja palstan säännöt-palstan infot. Jos asiasi ei niistä selviä, ota yhteyttä Palsta-Adminiin.

Foorumia päivitetään ja muokataan aina silloin tällöin, joten pieniä katkoksia saattaa esiintyä. Pyrimme informoimaan näistä etukäteen, jos vain mahdollista. Seuraa siis Ylläpitäjän tiedotteet, ohjeet ja palstan säännöt -palstaa ja Palsta-Adminin lokikirjaa.

Foorumi perustettiin phpBB-tekniikalla 6.12.2004 ja päivitettiin phpBB3-versioon 20.6.2009.

REKISTERÖITYMINEN:

Sinulla on mahdollisuus lähettää viestejä Vieraanakin, mutta jos haluat käyttää aina samaa, ikiomaa nimimerkkiä, rekisteröi sellainen itsellesi (Rekisteröidy-linkki löytyy joka sivun ylälaidasta).

1. Valitse itsellesi sopiva nimimerkki ja vaikeasti arvattava salasana (vähintään 6 merkkiä). Mieti rauhassa etukäteen nimimerkkisi. Älä valitse sitä hetken mielijohteesta, sillä et pysty vaihtamaan sitä itse jälkikäteen. Älä tee myöskään mitään testikäyttäjää!
  2. LAITA NIMIMERKKISI JA SALASANASI ITSELLESI VARMAAN TALTEEN!
  3. Sähköpostikenttä on pakollinen, mutta oletusarvoisesti se piiloutuu muilta käyttäjiltä (= "Näytä aina sähköpostiosoitteeni"-kohdassa valinta Ei).
  4. HUOM! Sähköpostiosoitteen on oltava oikea, sillä saat aktivointiviestin siihen.
  5. Kirjoita vahvistuskoodi, jonka näet lomakkeessa, sille varattuun kohtaan.

Kun olet lähettänyt rekisteröintilomakkeen, saat sähköpostiosoitteeseesi aktivointiviestin. Klikkaa siinä olevaa linkkiä, niin käyttäjätunnuksesi tulee voimaan. Ilman aktivointia käyttäjätunnusta ei voi käyttää.

Käyttäjätunnuksen aktivoimisen jälkeen: kirjaudu sisään omalla nimimerkilläsi ennen viestin lähettämistä. Jos käytät kotikonetta, voit ruksata sisäänkirjautumisen yhteydessä ko. ruudun, jonka jälkeen kone kirjaa sinut automaattisesti sisään.

Toivomme, että keskustelufoorumi palvelee kaikkia mahdollisimman hyvin.

Astu sisään keskustelufoorumiin!

» Tukipuhelin 02 251 9207. Yhteystiedot