Yksityisiä palveluja

Hoitoon liittyviä linkkejä
- Yleistä syömishäiriöiden hoidosta, diagnoosit
- Sairaanhoitopiirien hoitopolkuja ja kaupunkien hoitoyksikköjä
- Yksityisiä palveluja
- Hoitomuotoihin liittyviä linkkejä
- Ilmoittaudu syömishäiriöön perehtyneiden psykoterapeuttien listalle
- Syömishäiriöön perehtyneet psykoterapeutit

Tälle sivulle on kerätty linkkejä sellaisten yksityisten palveluntarjoajien sivuille, joiden kanssa Syömishäiriöliitto - SYLI ry tai liiton alueelliset jäsenyhdistykset ovat tehneet yhteistyötä.

Syömishäiriökeskus
Hoitoa ja tukea syömishäiriöistä kärsiville ja heidän läheisilleen. Elämän nälkään ry:n ylläpitämä yksityinen Syömishäiriökeskus toimii Helsingissä.

Lindamaria - Hyvinvoinnin Tukipalvelut
Psykososiaalista tukea ja terapiaa

Kognitiivinen psykoterapeutti, psykologi Pauliina Juntunen
Psykoterapiaa syömishäiriöistä ja muista ongelmista kärsiville. Myös konsultaatioita, luentoja, koulutusta ja työnohjausta

Kokonaiseksi
Tukipalvelut syömishäiriötä sairastaville ja heidän läheisilleen.

Syömishäiriöhoitotyön asiantuntijasairaanhoitaja, psykoterapeutti Saila Koistinen
Tuki- ja ohjauskäynnit, terapia

Eteen ja Ylös – Apua ahmintahäiriöön
Lääkäri Virva Sankala tarjoaa lääkäripalveluja ja psykoterapiaa syömishäiriöistä ja muista ongelmista kärsiville sekä heidän läheisilleen. Myös konsultaatioita, luentoja, koulutusta ja työnohjausta. Palvelu kuuluu Kelan palveluntuottajiin (kuntoutuspsykoterapiat 16-64-vuotiaille). Itsemaksavilla asiakkailla on mahdollisuus saada korvausta kustannuksiin Kelalta sairausvakuutuslain perusteella.

BITE -haarukassa hyvinvointi
Tukea ja apua syömiseen ja kehonkuvaan liittyviin haasteisiin ammattitaidolla ja lempeydellä. Toimialueina pääasiassa Pirkanmaa ja Savo. Myös etävastaanotot. Sinä valitset ajan, väylän ja paikan! Laillistettu ravitsemusterapeutti, tohtorikoulutettava Ulla Kärkkäinen.

Yksityisillä palveluntarjoajilla on mahdollisuus saada linkkinsä tälle sivulle tekemällä Syömishäiriöliitto - SYLI ry:n tai liiton alueellisten jäsenyhdistysten kanssa konkreettista vapaaehtoistyötä. Yhteistyön muoto voi olla esimerkiksi neuvontaa, asiantuntijaluentoja tai yhteisen tilaisuuden järjestäminen.

Syömishäiriöliitto - SYLI ry:llä on oikeus poistaa linkki sivulta, mikäli liiton hallitus katsoo yksityisen palveluntarjoajan toiminnan olevan ristiriidassa Syömishäiriöliiton sääntöjen tai vapaaehtoistyön peruslinjausten kanssa.

Sivua päivitetty 2.6.2017

» Tukipuhelin 02 251 9207. Yhteystiedot