Jäsenyhdistykset

* Pohjanmaan-SYLI ry

* Pohjois-Suomen SYLI ry

* Sisä-Suomen SYLI ry

Syömishäiriöliitto-SYLI ry:n jäsenyhdistykset ovat:

Etelän-SYLI ry:n kotipaikka on Helsinki ja toiminta-alueena Etelä-Suomi.

Itä-Suomen-SYLI ry:n kotipaikka on Kuopio ja toiminta-alueena Itä-Suomi.

Kaakkois-Suomen Syömishäiriöperheet ry:n kotipaikka Kouvola ja toimialueena Kymenlaakso ja Etelä-Karjala.

Lounais-Suomen – SYLI ry:n (ruotsiksi Ätstörningsfamiljer i Sydvästra Finland rf.) kotipaikka on Turku ja toiminta-alueena Lounais-Suomi.

Pohjanmaan-SYLI ry:n (ruotsiksi Ätstörningsfamiljer i Österbotten rf.) kotipaikka on Seinäjoki ja toiminta-alueena Pohjanmaa. (ent. Pohjanmaan syömishäiriöperheet ry.)

Pohjois-Suomen SYLI ry:n (ruotsiksi Ätstörningsfamiljer i Norra Finland rf.) kotipaikka on Rovaniemi ja toiminta-alueena Pohjois-Pohjanmaa, Kainuu ja Pohjois-Suomi. (ent. Pohjois-Suomen syömishäiriöperheet ry)

Sisä-Suomen SYLI ry:n kotipaikka on Tampere ja toiminta-alueena Tampereen yliopistollisen sairaalan toimialue, lukuun ottamatta Pohjanmaata. (ent. Väli-Suomen syömishäiriöperheet ry)

Jäsenyys liitossa

Syömishäiriöliiton jäsenenä ovat rekisteröidyt yhdistykset. Liiton varsinaisia jäseniä ovat Suomessa toimivat alan rekisteröidyt yhdistykset, jotka hyväksyvät liiton tarkoituksen ja säännöt. Kannattajajäseniä ovat alan ammatilliset rekisteröidyt yhdistykset, muut asiasta kiinnostuneet oikeuskelpoiset yhteisöt ja säätiöt. Jäsenyyttä on haettava kirjallisesti ja hakemukseen on liitettävä hakijayhdistyksen säännöt ja yhdistysrekisteriote. Jäsenhakemusten hyväksymisestä päättää liiton hallitus.

» Tukipuhelin 02 251 9207. Yhteystiedot