Kuopion SYLI-keskuksella uusi koordinaattori

14.2.2019

Olen Niina Pitkänen, Kuopion SYLI-keskuksen uusi koordinaattori. Aloitin työt koordinaattorin tehtävässä helmikuun alussa. Joku saattaakin muistaa minut Kuopion SYLI-keskuksen alkuajoilta, olin tuolloin käynnistämässä Kuopion matalan kynnyksen toimintaa sekä kouluttamassa lukuisia ammattilaisia syömishäiriötä sairastavien kohtaamisesta.

Nykyisiin tehtäviini SYLI-keskuksen koordinaattorina kuuluu työ alueen yhteistyökumppaneiden ja sidosryhmien kanssa, työ vapaaehtoisten parissa sekä SYLI-keskukseen liittyvät hallinnolliset tehtävät. Myös syömishäiriöihin liittyvät koulutukset ja kokemusasiantuntijapyynnöt alueelta kulkevat minun käsieni kautta.

Kaipaatko tukea ja neuvoja omaan tai läheisesi tilanteeseen liittyen? Kaipaako työyhteisösi tietoa ja osaamista syömishäiriöihin liittyen? Otathan yhteyttä matalalla kynnyksellä niin mietitään yhdessä, kuinka SYLI-keskus voi olla juuri sinun tukenasi.

Keväisin terveisin,

Niina Pitkänen