WEBINAARI ON TÄYNNÄ: Miten puhua painosta -webinaari terveydenhuollon ja hyvinvointialan ammattilaisille 22.4.2021 klo 13-16

Kuvassa lukee vihreällä taustalla Miten puhua painosta -webinaari.
10.2.2021

Webinaari on täynnä. Voit ilmoittautua varasijoille tästä linkistä: https://bit.ly/3jWzLJm

*****

Oletko pohtinut omassa työssäsi, miten ottaa puheeksi paino asiakkaasi kanssa? Kaipaatko vinkkejä vastuulliseen painopuheeseen ja työvälineitä ohjauksen tueksi?

HUS, Syömishäiriöliitto sekä Terve Paino ry järjestävät maksuttoman webinaarin ammattilaisille. Webinaarin teemoina ovat painon puheeksi ottaminen sekä painoneutraali tapa tukea ruoka- ja kehosuhdetta. Lisäksi paneelissa pohditaan millaisia vaihtoehtoja olisi vaa’alle ja mittanauhalle eri asiakkaille.

Päivän ohjelma

• 13.00 Tervetuloa, webinaarin fasilitaattori, toiminnanjohtaja Kirsi Broström, Syömishäiriöliitto
  • 13.15 Läskifobia on todellisuutta ja vaikuttaa väistämättä ihmisten ajatuksiin ja asenteisiin. Voidaanko asialle tehdä jotain? Katri Mikkilä, asiantuntija, Syömishäiriöliitto
  • 13.45 Aikuisten lihavuuden puheeksi otto – mitä uusi puheeksi oton työkalu tarjoaa, Laura Suojanen, kehittämispäällikkö ja Paula Häkkänen, ylilääkäri, HUS
  • 14.15 Pieni tauko
  • 14.30 Lapsen painon puheeksi otto – kenen kanssa, miten ja milloin, Terhi Koivumäki, väitöskirjatutkija, Terve Paino ry
  • 15.00 Hyvinvoinnin ja terveyden mittareita punnitsemisen ja mittaamisen rinnalle – onko vaakaa ja mittanauhaa mahdollista korvata? Paneelikeskustelu
  • 16.00 Päivän päätös

Ilmoittautuneille lähetetään Zoom– linkki ja osallistumisohjeet 19.4.2021 annettuun sähköpostiin. Webinaaria ei tallenneta eikä sitä ole mahdollista katsella jälkeenpäin.

Lisätietoja ilmoittautumisista antaa järjestösihteeri Pia Ilo, puh. 040 558 5265, s-posti pia.ilo (at) syomishairioliitto.fi.