SIIRTYY SYKSYYN: Miten siitä painosta sitten pitäisi puhua?

6.3.2020

Kaikki Syömishäiriöliiton järjestämät tilaisuudet kevään 2020 osalta on PERUTTU. Miten siitä painosta sitten pitäisi puhua? -seminaari siirtyy syksyyn. Jo ilmoittautuneita infotaan henkilökohtaisesti peruuntumisesta. Tiedotetaan seminaarin uudesta ajankohdasta heti, kun se saadaan sovittua.

***

Voiko painosta, syömisestä ja liikkumisesta puhua ilman, että puhuu laihduttamisesta? Mitä vastuullinen painopuhe terveydenhuollon, hyvinvointi- ja liikunta-alan työssä tarkoittaa? Voiko Älä laihduta -päivä olla terveyden ja hyvinvoinnin asialla?

Näistä asioista puhutaan rautaisten ammattilaisten johdolla Miten siitä painosta sitten pitäisi puhua? -seminaarissa keskiviikkona 6.5. klo 12 – 16 Tampereella (pääkirjasto Metso, luentosali Lehmus, Pirkankatu 2).

Seminaari on suunnattu terveydenhuollon, hyvinvointi- ja liikunta-alan ammattilaisille sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Ohjelma:

klo 12 Avauspuheenvuoro, Kirsi Broström, toiminnanjohtaja, Syömishäiriöliitto – SYLI ry

klo 12.15 – 13.15 Miten siitä syömisestä, liikkumisesta ja painosta sitten pitäisi puhua? asiantuntija Katri Mikkilä, Syömishäiriöliitto – SYLI ry

klo 13.15 – 14 ”Ai olen lihava, kiitos kun kerroit, en olekaan itse huomannut” – tarinoita todellisuudesta, kokemuspuhujat ja Ritva Näräkkä, järjestösuunnittelija, Syömishäiriöliitto – SYLI ry

14 – 14.30 Kahvitauko

14.30 – 15.30 Työkaluja vaa’an ja punnitsemisen tilalle, psykologi Katarina Meskanen, PsyKat

15.30 – 16 Yhteenveto, Katri Mikkilä, Syömishäiriöliitto – SYLI ry

Seminaarin hinta (sis. kahvitarjoilu):

• 59 €
  • early bird -hinta 36,50 € (voimassa 20.3. asti)

Ilmoittaudu mukaan täältä. Paikkoja rajoitetusti.

Lisätietoja tapahtumasta antaa: katri.mikkila(a)syomishairioliitto.fi, 040-558 5262.

(Pidätämme oikeuden tarkentaa puheenvuorojen aiheita ja/tai viilailla ohjelman aikatauluja kevään aikana.)

Tervetuloa!

***

Koulutus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.

Opintokeskus Sivis logo