Rekrytoimme koordinaattorin Tampereen SYLI-keskukselle määräaikaiseen työsuhteeseen

Kuvassa on teksti Syömishäiriöliito rekrytoi koordinaattorin sijaisuus Syli-keskus Tampere.
6.4.2021

Syömishäiriöliitto etsii koordinaattoria Tampereen SYLI-keskukselle määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle touko-joulukuu 2021. SYLI-keskukset tarjoavat tukea ja toimintaa matalalla kynnyksellä kaikille, jota oma tai läheisen suhde ruokaan tai omaan kehoon mietityttää.

Koordinaattori vastaa:

• toiminnan hallinnosta ja rahoitushakemuksista
  • arvioinnin toteuttamisesta
  • toiminnan suunnittelusta yhdessä toiminnanohjaajan kanssa
  • vapaaehtoistyön tukemisesta Pirkanmaan alueella
  • sidosryhmätyöstä alueen ammattilaisten ja hoitotahojen kanssa
  • toiminnasta viestimisestä

Lisäksi työnkuvaan kuuluu kouluttamista, satunnaista ryhmämuotoista asiakastyötä, erilaisten tekstien tuottamista sekä muuta syömishäiriöihin liittyvää asiantuntijatyötä. Koordinaattori työskentelee toiminnanohjaajan työparina ja osana Syömishäiriöliiton valtakunnallista tiimiä. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä.

Hakijalta edellytetään

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai loppuvaiheen korkeakouluopintoja
  • tuntemusta syömishäiriöistä

Eduksi luetaan

• olemassa olevat sote/järjestöalan verkostot Pirkanmaa alueella
  • kyky hahmottaa sote-alan palvelujärjestelmää

Viihdyt työssäsi, jos

• olet rohkea, oma-aloitteinen ja nautit itsenäisestä työskentelystä
  • hahmotat hyvin isoja kokonaisuuksia
  • ymmärrät ja arvostat ihmisten erilaisuutta ja elämän monimuotoisuutta

Mitä me tarjoamme sinulle?

• joustavat työajat
  • monipuoliset työtehtävät
  • hyvinvoivan työyhteisön ja mahtavat työkaverit

Noudatamme Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Toimenkuva ja palkka sijoittuvat vaativuusryhmään 5.

Hakemus ja cv lähetetään sähköpostilla 16.4.2021 klo 16.00 mennessä Syömishäiriöliiton toiminnanjohtaja Kirsi Broströmille, s-posti: kirsi.brostrom (at) syomishairioliitto.fi.

Tehtävään liittyvät tiedustelut puhelimitse 040 752 9526/Kirsi Broström. Jätä tarvittaessa vastaajaan soittopyyntö.

Haastattelut järjestetään to 29.4.2021 koronatilanteen mukaan joko lähihaastatteluina Tampereella tai verkkohaastatteluina  Zoomilla.

Työ on otettava vastaan toukokuun loppupuolella tai viimeistään kesäkuun alusta.

Tehtävä vahvistetaan STEA:n avustuspäätöksen jälkeen huhtikuun aikana.