SIIRTYY SYKSYYN: Syöminen voi mennä rikki – asiaa urheilijoiden syömisestä, kehosuhteesta ja syömishäiriöistä

5.3.2020

Kaikki Syömishäiriöliiton järjestämät tilaisuudet kevään 2020 osalta on PERUTTU. Syöminen voi mennä rikki – asiaa urheilijoiden syömisestä, kehosuhteesta ja syömishäiriöistä -yleisöluento siirtyy syksyyn. Jo ilmoittautuneita infotaan henkilökohtaisesti peruuntumisesta. Tiedotetaan luennon uudesta ajankohdasta heti, kun se saadaan sovittua.

***

Miksi syömisongelmat ovat urheilijoilla niin yleisiä? Miten ongelmia voitaisiin ehkäistä? Mikä on ja mikä ei ole tervettä syömiskäyttäytymistä ja omaan kehoon suhtautumista? Milloin on kyse syömishäiriöstä ja mitä se tarkoittaa? Mistä oireilun tunnistaa ja miten siihen voi puuttua? Mistä saa apua?

Aika: ke 1.4. klo 17:30 – 19

Paikka: Lahden Urheilukeskus (Salpausselänkatu 8, 15110 Lahti), katsomorakennus / rappu 2, ylin kerros

Kenelle: valmentajille, vanhemmille, (nuorille) urheilijoille lajista ja seurasta riippumatta, hyvinvointi- ja liikunta-alan ammattilaisille, opiskelijoille ja kaikille aiheista kiinnostuneille

Aiheeseen luotsaamassa Syömishäiriöliitto-SYLI ry:n asiantuntija Katri Mikkilä.

Tilaisuus on maksuton, ilmoittautumiset: www.phlu.fi

Lisätietoja: katri.mikkila(a)syomishairioliitto.fi, 040-558 5262, kustaa.ylitalo(a)phlu.fi, 040-839 0446

Tervetuloa!

Yhteistyössä: Syömishäiriöliitto – SYLI ry, Päijät-Hämeen Liikunta ja Urheilu ry sekä Päijät-Hämeen urheiluakatemia.

***

Koulutus toteutetaan Opintokeskus Siviksen tuella.