Syömishäiriöliiton työntekijämuutoksia

18.12.2018

Marraskuussa 2018 Tampereen SYLI-keskuksen pitkäaikainen koordinaattori Ritva Näräkkä aloitti liitossa uudessa tehtävässä järjestösuunnittelijana. Ritvan uuteen työnkuvaan kuuluvat Syömishäiriöliiton jäsenyhdistysten tukeminen sekä valtakunnallinen kokemusasiantuntijatyön ja tukipalveluiden organisointi. Ritvan työpiste pysyy Tampereen SYLI-keskuksella, vaikka uusi työnkuva kuljettaakin Ritvaa ympäri Suomea paikallisyhdistysten asioiden äärelle.

Tampereen SYLI-keskuksen uutena koordinaattorina aloitti marraskuussa Sanna Naukkarinen. Sannan työnkuvaan kuuluvat Tampereen SYLI-keskuksen sidosryhmätyöskentely, kokemusasiantuntijapyynnöt, hallinnolliset asiat sekä koulutus- ja viestintäasiat. Sannan työpiste sijaitsee myös Tampereen SYLI-keskuksella.

Ritva ja Sanna ovat innoissaan uusista työnkuvistaan ja toivottavat kaikille rauhaisaa joulunaikaa!