Syömishäiriöliitto rekrytoi: Koordinaattori Tampereen SYLI-keskukselle vuodeksi 2022

Kuvassa lukee harmaalla taustalla Syömishäiriöliitto rekrytoi koordinaattorin sijaisuus Tampere.
19.11.2021

Tampereen SYLI-keskus toimii koko Sisä-Suomen alueella tukien syömishäiriötä sairastavia ja läheisiä monimuotoisesti. Lisäksi keskus toimii syömishäiriöiden ennaltaehkäisyn parissa tiedon lisäämisen ja asennevaikuttamisen keinoin. Tampereen SYLI-keskus tukee vahvasti vapaaehtoisia Sisä-Suomen alueella. Keskuksen tärkeänä kohderyhmänä ovat myös alueen ammattilaiset ja opiskelijat.

Koordinaattori vastaa:

• toiminnan hallinnosta ja raportoinnista
  • arvioinnin toteuttamisesta
  • aluetyön kehittämisestä Sisä-Suomessa
  • sidosryhmätyöstä alueen sote-toimijoiden ja muiden ammattilaisten kanssa
  • alueen vapaaehtoisten perehdyttämisestä ja tukemisesta
  • koulutusten järjestämisestä ja kouluttamisesta
  • paikallisesta vaikuttamisesta

Lisäksi työnkuvaan kuuluu satunnaista ryhmämuotoista asiakastyötä, erilaisten tekstien tuottamista sekä muuta syömishäiriöihin liittyvää asiantuntijatyötä. Koordinaattori työskentelee toiminnanohjaajan työparina ja osana Syömishäiriöliiton tiimiä.

Työ sisältää jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Hakijalta edellytetään

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai loppuvaiheen opintoja
  • sote-alan palvelujärjestelmän tuntemusta Sisä-Suomen alueella
  • aitoa motivaatiota vapaaehtoisten tukemiseen sekä vapaaehtoistyön kehittämiseen
  • hyvää kohtaamis- ja vuorovaikutusosaamista
  • kykyä viestiä toiminnasta erilaisille kohderyhmille
  • perustietoja syömishäiriöistä

Mitä me tarjoamme sinulle?

• joustavat työajat
  • mahdollisuuden tehdä etätyötä työtehtävien mukaisesti
  • monipuolisia ja motivoivia työtehtäviä
  • hyvinvoivan ja superviihtyisän työyhteisön

Noudatamme Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Palkka sijoittuu vaativuusryhmään 5.

Hakemus ja cv lähetetään sähköpostilla 3.12.2021 klo 16.00 mennessä Syömishäiriöliiton toiminnanjohtaja Kirsi Broströmille, s-posti: .

Tehtävään liittyvät tiedustelut puhelimitse 040 752 9526/Kirsi Broström. Haastattelut järjestetään Tampereella 21.-22.12.2021.

Työ on otettava vastaan tammikuun 2022 aikana. Työsuhde kestää koko vuoden 2022. Määräaikaisuuden perusteena on vanhempainvapaa. Koordinaattorin työpiste sijaitsee Tampereella. Työtä on mahdollista tehdä osittain etätyönä.