Syömishäiriöpäivät 2021 toteutetaan webinaarina

Syömishäiriöpäivien webinaarin mainos: piirrettyjä hahmoja nojatuolilla
23.10.2020

Syömishäiriöpäivät on syömishäiriötyötä tekeville ammattilaisille ja muille aiheesta kiinnostuneille suunnattu koulutusseminaari. Päivät järjestetään 19. – 20.1.2021 webinaarina. Vallitsevasta koronavirustilanteesta johtuen emme siis pääse tapaamaan toisiamme Tampereella, niin kuin oli tarkoitus. Emme jää kuitenkaan sitä harmittelemaan, vaan iloitsemme siitä, että webinaaritoteutus mahdollistaa osallistumisen tasavertaisesti ympäri Suomen, ja mikä parasta, livetoteutusta edullisemmin!

Syömishäiriöpäivät 2021 tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden oppia syömishäiriökentällä puhuttavista ilmiöistä. Alan rautaisten osaajien johdolla puhutaan mm. ruokasuhteesta, liikkumisesta, seksualisuudesta ja häpeästä sekä kuullaan tutkimustuloksia syömishäiriötyötä tekevien ammattilaisten kokemuksista. Syömishäiriöpäiviltä saa ajateltavaa ja hyödynnettävää omaan työhön – lisäksi päivät ovat jo perinteeksi muodostunut ammattilaisten jaksamista ja verkostoitumista tukeva valopilkku keskellä tammikuun pimeyttä.

Viime Syömishäiriöpäivistä sanottua:

”Näillä päivillä heti tilaisuuden alusta alkaen ”vau”-fiilis lähti lentoon. Kaikki toimi kiitettävästi: juontajakaksikko hoiti tehtävänsä hienosti, ohjelma oli monipuolinen ja paljon uutta sekä ajatuksia herättävää. Teitte päivistä mahtavat. 🙂 Taatusti tavataan seuraavilla Syömishäiriöpäivillä!”

Tervetuloa mukaan!

Webinaarin hinta 195 €.

Webinaarialustasta ja muista tekniseen toteutukseen liittyvistä asioista tiedotamme lähempänä ajankohtaa.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu Syömishäiriöpäiville täällä. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 8.1.2021.

Päivien ohjelma

Tiistai

klo 9:30 Syömishäiriöpäivien avaus, Jenni Janakka, kirjoittaja ja puhetaiteiija, Asennemuija

klo 10:15 Syömishäiriöt, seksuaalisuus ja sukupuoli, Anna Keski-Rahkonen, professori, seksuaaliterapeutti

klo 12 Lounas

klo 13 Syömishäiriötä sairastavan ravitsemushoito – unohtuuko ruokasuhde? Reetta Somero, laillistettu ravitsemusterapeutti (TtM)

klo 14 Kahvitauko

klo 14:30 Miten siitä (yli)painosta sitten pitäisi puhua? Katri Mikkilä, asiantuntija, Syömishäiriöliitto – SYLI ry

klo 15:30 – 16:30 Miksi liikumme? Miten syömishäiriön hajottama suhde liikkumiseen korjataan? Keskustelemassa Maria Maljanen, TtM, fysioterapeutti, Anna Penttilä, kokemuspuhuja ja Siiri Halonen, liikunnanohjaaja AMK, FiilisFitness

Keskiviikko

klo 9 Toisen seminaaripäivän avaus

klo 9:15 Ruoka, keho ja mieli -yhteyden kehittyminen varhaislapsuudessa, Elina Savonlahti, lastenpsykiatrian erikoislääkäri, varhaisen vuorovaikutuksen kouluttajapsykoterapeutti

klo 10:30 Syömishäiriötyö haastaa ja palkitsee – tutkimustuloksia syömishäiriöammattilaisten kokemuksista, Rasmus Isomaa, kehityspsykologian dosentti, Fredrika-klinikka, pj, Syömishäiriöliitto – SYLI ry

klo 11:30 Lounas

klo 12:30 Sanoilla on merkitystä – kokemuksia kohtaamisista, keskustelua luotsaamassa Ritva Näräkkä, järjestösuunnittelija, Syömishäiriöliitto – SYLI ry

klo 14 Kahvitauko

klo 14:30 Syy vai seuraus? Häpeä ja syömishäiriöt, Emilia Kujala, kognitiivisen käyttäytymisterapian psykoterapeutti, tietokirjailija

15:30 Syömishäiriöpäivät 2021 kiittää!

Peruutusehdot

Osallistumismaksut laskutetaan etukäteen ja suorituksen tulee näkyä tilillämme ennen tapahtumaa. Ilmoittautuminen voidaan perua veloituksetta, jos peruutus tehdään viimeistään 5.1.2021. Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme 50% osallistumismaksusta. Ilman ennakkoilmoitusta pois jääneeltä perimme koko osallistumismaksun. Estyneen osallistujan tilalle voidaan ilman lisäkustannuksia vaihtaa toinen henkilö.

Kysyttävää? Kysy: pia.ilo(a)syomishairioliitto.fi, 040-558 5265.