Tule meille töihin – Syömishäiriöliitto etsii toiminnanohjaajaa Tampereelle

13.5.2019

Haemme dynaamiseen ja kehittyvään tiimiimme

TOIMINNANOHJAAJAA (Tampere) toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Toiminnanohjaajan työhön kuuluu Tampereen SYLI-keskuksen ryhmätoiminnan suunnittelu, toteuttaminen ja kehittäminen. Lisäksi työnkuvaan kuuluu vapaaehtoisten tukemista, kouluttamista, erilaisten tekstien tuottamista sekä muuta syömishäiriöihin liittyvää asiantuntijatyötä. Toiminnanohjaaja työskentelee koordinaattorin työparina ja työskentelee osana Syömishäiriöliitto – SYLI ry:n valtakunnallista tiimiä.

Työ sisältää ajoittaista matkustamista sekä jonkun verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Hakijalta edellytetään sosiaali- tai terveysalan koulutusta sekä mielellään kokemusta mielenterveys- tai syömishäiriötyöstä. Järjestötyön tuntemus katsotaan eduksi.

Toiminnanohjaajan tehtävä edellyttää oma-aloitteista ja itsenäistä työskentelyotetta. Matalan kynnyksen kohtaamistyötä tekevä on ihmisläheinen ja toimeen tarttuva persoona, joka ymmärtää ja arvostaa ihmisten erilaisuutta ja elämän monimuotoisuutta. Toiminnanohjaaja luo persoonallaan ja osaamisellaan positiivisuutta ja toivoa asiakkaille vaikeidenkin tilanteiden keskellä.

Noudatamme Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Palkka sijoittuu vaativuusryhmään 5.

Hakemus ja cv lähetetään sähköisesti 26.5.2019 mennessä Syömishäiriöliiton toiminnanjohtaja Kirsi Broströmille, s-posti: kirsi.brostrom (at) syomishairioliitto.fi. Liitteeksi toimitetaan myös max. 3 min mittainen video, jossa vastataan seuraaviin kysymyksiin:

1. Mikä motivoi sinua tekemään syömishäiriötyötä?
  2. Miten kuvailet asiakastyön otettasi?

Emme etsi videotuotannon ammattilaista, joten videon tekninen toteutus ei ole meille ratkaisevaa, vaan persoonasi ja työskentelyotteesi.

Tehtävään liittyvät tiedustelut puhelimitse toiminnanjohtaja Kirsi Broström, puh. 040 752 9526 17.5. klo 9-15 ja 21.-22.5. klo 9-17.

Haastattelut järjestetään Tampereella 11.-12.6.2019. Työ alkaa elokuussa.