Vastaa viestintäkyselyyn – tehdään yhdessä Sylistä entistä parempi!

Kannettava tietokone ja järjestelmäkamera keltaisella pohjalla.
31.10.2019

Hei sinä! Kiva kun olet löytänyt Syömishäiriöliiton nettisivuille ja/tai somekanavien pariin. Mitä mieltä olet viestinnästä täällä ja/tai somessa? Nyt on palautteenannon aika!

Meillä Syömishäiriöliitossa viestinnästä on muodotunut tärkeä työkalu ja tukimuoto jo itsessään. Viestinnän keinoin voimme auttaa sairastavia, läheisiä ja syömishäiriötyötä tekeviä ammattilaisia ymmärtämään paremmin syömishäiriötä, rohkaisemme sairastavia, oireilevia ja läheisiä avun hakemisessa, ylläpidämme toipumista tukevaa tervettä ruoka-, keho- ja liikuntapuhetta ja haastamme vallitsevaa terveys- ja hyvinvointikeskustelua.

Haluaisimme kuulla, mitä juuri sinä ajattelet viestinnästämme, mikä toimii, mikä ei toimi ja mitä me voitaisiin tehdä vielä paremmin. Vastaa alla olevaan kyselyyn ja vaikuta siihen, minkälaista viestintää Syömishäiriöliiton kanavilla näkyy jatkossa (kyselyyn vastaamiseen menee aikaa muutama minuutti).

Iso kiitos sinulle jo etukäteen!