Kannettava tietokone ja järjestelmäkamera keltaisella pohjalla.

Vastaa viestintäkyselyyn – tehdään yhdessä Sylistä entistä parempi!

31.10.2019

Hei sinä! Kiva kun olet löytänyt Syömishäiriöliiton nettisivuille ja/tai somekanavien pariin. Mitä mieltä olet viestinnästä täällä ja/tai somessa? Nyt on palautteenannon aika!

Meillä Sylissä viestintä ei ole välttämätön paha, vaan supertärkeä työkalu ja tukimuoto jo itsessään. Viestimällä juuri oikealla tavalla autamme sairastavia, läheisiä ja syömishäiriötyötä tekeviä ammattilaisia ymmärtämään paremmin syömishäiriötä, rohkaisemme sairastavia, oireilevia ja läheisiä avun hakemisessa, ylläpidämme toipumista tukevaa tervettä ruoka-, keho- ja liikuntapuhetta ja haastamme vallitsevaa terveys- ja hyvinvointikeskustelua.

Haluaisimme kuulla, mitä juuri sinä ajattelet viestinnästämme, mikä toimii, mikä ei toimi ja mitä me voitaisiin tehdä vielä paremmin. Vastaa alla olevaan kyselyyn ja vaikuta siihen, että me voimme tehdä työtämme jatkossa entistä paremmin (kyselyyn vastaamiseen menee aikaa muutama minuutti).

Iso kiitos sinulle jo etukäteen!

Muita kirjoituksia samasta aiheesta