Syömishäiriöliitolla on asiaa

22.8.2018

Tervetuloa lukemaan Syömishäiriöliiton uuden blogin kaikkien aikojen ensimmäistä postausta. Ja jos olet ensimmäistä kertaa uusilla kotisivuillamme, niin tervetuloa myös tänne.

Syömishäiriöliiton uusien kotisivujen Tietoa syömishäiriöstä -osuus on tarkoituksella jätetty maltilliseksi. Netistä löytyy runsaasti hyvää ja luotettavaa tietoa syömishäiriöistä, ja olemmekin ohjanneet teitä lisätiedon ääreen muutamien hyvinvalittujen linkkien kautta.

Blogin tarkoituksena on täydentää tietoa-osiota ja tarjota uusia tulokulmia syömishäiriöihin, niiden hoitoon sekä syömishäiriöistä toipumiseen. Blogissa käsitellään myös kehopositiivisuutta, tervettä suhtautumista ruokaan ja liikuntaan sekä monimuotoisia kehoja. Käsittelemme myös syömishäiriöiden erityiskysymyksiä ja syömishäiriön eri muotoja.

Blogiin kirjoittavat tekstejä pääsääntöisesti Syömishäiriöliiton ja sen jäsenyhdistysten työntekijät. Pääset lukemaan myös vapaaehtoisten ja kokemusasiantuntijoiden ääntä ja myöhemmin myös vieraskynä-kirjoituksia yhteistyökumppaneilta ja muilta vaihtuvilta kirjoittajilta.

Otamme mielellämme vastaan ideoita ja ehdotuksia blogikirjoitusten teemoiksi. Voit myös toivoa meiltä, että kenen kynänjälkeä ja ajatuksia haluaisit erityisesti lukea.

Uusia postauksia ilmestyy kerran viikossa aina maanantaisin. Laita blogi lukulistalle ja jää kuulolle! Postauksia saa myös kommentoida – olemme iloisia, mikäli ne saavat keskustelua aikaiseksi.

Kirsi Broström, toiminnanjohtaja
Syömishäiriöliitto – SYLI ry