Saako Suomessa olla lihava? -keskustelu SuomiAreenassa

Kuvassa oranssilla taustalla SuomiAreenan logo ja teksti: olemme mukana.
16.6.2022

Syömishäiriöliitto järjestää Saako Suomessa olla lihava? -keskustelun osana SuomiAreenan ohjelmaa to 14.7.2022 klo 14.

Keskustelijoina:

• toimittaja, mediapersoona ja Vaakakapinan kapinajohtaja Jenny Lehtinen
  • kirjailija ja kolumnisti Raisa Omaheimo, jonka lihavuutta ja lihavuusstigmaa käsittelevä kirja Ratkaisuja läskeille ilmestyy syksyllä 2022
  • psykiatrinen sairaanhoitaja, somevaikuttaja ja miesten mielenterveys- ja kehosuhdeosaaja Sami-Petteri Asikainen
  • ravitsemusasiantuntija, tutkija, tietokirjailija ja vastuullisen painopuheen edelläkävijä Patrik Borg

Keskustelua vetää ja mahdollistaa meidän eli Syömishäiriöliiton oma asiantuntija Katri Mikkilä.

Keskustelua voi tulla seuraamaan maksutta paikan päälle Porin kaupungintalon pihan lavalle (Hallituskatu 12, Pori), seurata suorana striimin välityksellä tai katsoa jälkikäteen MTV Katsomossa.

Keskustelun tiedot SuomiAreenan sivuilla täällä. Muuhun SuomiAreenan ohjelmaan voi tutustua täällä.

Novo Nordisk tukee keskustelumme järjestämistä.