Syömishäiriöpäivät 2023 – ohjelma julkaistu ja ilmoittautuminen auki

Kuvassa oranssilla taustalla valkoinen puhekupla, jossa teksti: syömishäiriöpäivät.

Syömishäiriöpäivien ohjelma on nyt julkaistu ja ilmoittautuminen auki!

Missä?

Syömishäiriöpäivät järjestetään 31.1.-1.2.2023 Tampere-talolla. Tapahtuma järjestetään ensisijaisesti livetapahtumana, mutta myös etäosallistuminen on mahdollista.

Kenelle?

Syömishäiriöpäivät on Suomen suurin ja monipuolisin syömishäiriöaiheita käsittelevä ajankohtaiskoulutus. Päivien ohjelma on laadittu sopimaan

• syömishäiriötyötä tekeville ammattilaisille
  • ruoka-, liikkumis- ja kehosuhdeasioiden parissa työskenteleville
  • kaikille aiheesta ammatillisesti kiinnostuneille

Tiistai 31.1.2023

klo 9:30 Päivien avaus

klo 10  Ajankohtaiskatsaus syömishäiriöiden esiintyvyydestä, nuorisopsykiatrian erikoislääkäri, LT Yasmina Silén

klo 10:45 Valikoivasti syövät lapset ja kaikenikäisten ARFID-oireilu, lasten toimintaterapeutti, sensorisen integraation terapeutti, SOS Feeding -terapeutti Annukka Moilanen

klo 12:15 ruokatauko

klo 13:15 ”Kun ne syömishäiriöön sairastuneet on niin ahdistuneita” – keinoja ahdistuksen säätelyyn, psykofyysinen fysioterapeutti Anna Hasan

klo 14:15  kahvitauko

14:45 Lihavuuden stigma ja syömishäiriösensitiivisyys, lihavuustutkija, liikuntasosiologian apulaisprofessori Hannele Harjunen, Jyväskylän yliopisto

15:30 KEHUVA-lähestymistapa ruoka- ja kehosuhteen äärellä työskentelyssä, kotitaloustieteen yliopistonlehtori, Sanna Talvia, Itä-Suomen yliopisto

16:30 päivä päättyy

Keskiviikko 1.2.2023

klo 9 Vatsavaivat, veganismi ja syömishäiriöt, laillistettu ravitsemusterapeutti, TtM Leena Putkonen

klo 10:45 Kuka ja mikä auttaa syömishäiriöön sairastuneen läheistä? läheistyöntekijä Terhi Kanerva ja kokemuspuhujat, Syömishäiriöliitto – SYLI

11:45 ruokatauko

klo 12:45 Traumainformoitu työote, sosionomi (YAMK), työnohjaaja Mai Peltoniemi, Main yhteisövalmennys oy

13:45 kahvitauko

14:15  Urheilu ja syömishäiriöt, puhuja päivitetään myöhemmin

14:45 Pojat ja kehot: RESET-hankkeesta työkaluja ja uskallusta poikien kehopuheeseen, kehittämiskoordinaattori Hanna-Kaisa Jussila, A-klinikkasäätiö ja johtava asiantuntija Tommi P Pesonen, Helsingin Poikien Talo

15:30 Kiitos ja hyvää kotimatkaa!

*Pidätämme oikeuden muutoksiin päivien ohjelmassa.

Hinta

Syömishäiriöpäiville myydään vain kahden päivän lippuja hintaan 365 € (sis. ruokailut ja kahvit Tampere-talolla tai stream-lähetyksen)

Aikaisella linnulla on mahdollisuus napata kahden päivän osallistuminen hintaan 325 €, kun ilmoittautuu viimeistään 31.10.2022.

Päivien hinta on sama riippumatta siitä, osallistuuko livenä vai etänä.

Ilmoittaudu Syömishäiriöpäiville täältä.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on pe 13.1.2023. Liveosallistumisen suhteen ilmoittautua voi niin kauan kuin paikkoja riittää. Tampere-talon saliin mahtuu korkeintaan 300 osallistujaa.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua kustannuksitta viimeistään 13.1.2023. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50% osallistumismaksusta. Koko maksu veloitetaan myöhemmin kuin 7 vuorokautta ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista tai jos peruutusta ei ilmoiteta lainkaan. Estyneen osallistujan tilalle voidaan ilman lisäkustannuksia vaihtaa toinen henkilö ilmoittamalla siitä järjestösihteeri Pia Ilolle: , 040 558 5265.

Lisätietoja

Kysymyksiinne vastaa tai ne eteenpäin ohjaa järjestösihteeri Pia Ilo: , 040 558 5265

31.1.2023 9:30

Tampere-talo, Yliopistonkatu 55, Tampere