Kohti vastuullista ruoka- ja kehopuhetta – syömishäiriösensitiivisyys työotteena -webinaari 6.5.2024

25.3.2024

Edistääkö joustamaton ja kurinalainen suhtautuminen syömiseen ja liikkumiseen tai oman kehon häpeäminen oikeastaan kenenkään hyvinvointia?

Miksi ensin pitää sairastua syömishäiriöön ennen kuin saa kivammat ”säännöt” liittyen syömiseen, liikkumiseen sekä omaan kehoon ja itseen suhtautumiseen?

Miksi kulttuurimme yleinen tapa puhua ja toimia syömisen, liikkumisen ja kehon koon äärellä on kuin syömishäiriön oppikirjasta?

Me emme usko, että sen on oltava niin. Me emme usko, että syömishäiriönäkökulman huomioiminen olisi terveyden edistämiseltä pois. Itseasiassa päinvastoin: me uskomme, että syömishäiriönäkökulman huomioiminen on edellytys vastuulliselle ja paremmin ihmisten moninaisuuden huomioivalle terveyden edistämiselle.

Me väitämme, että syömishäiriösensitiivisyys tekee hyvää lähtökohtaisesti ihan jokaiselle – kehon koosta ja syömishäiriöstä riippumatta.

Kiinnostaisiko kuulla lisää? No saamanne pitää!

Syömishäiriöliitto järjestää webinaarin syömishäiriösensitiivisyydestä

Syömishäiriösensitiivisyys työotteena – kohti vastuullista ruoka- ja kehopuhetta -webinaarissa puhutaan syömishäiriösensitiivisyydestä: miksi se on juuri nyt ajankohtaista ja tärkeää ja miten juuri sinä voit omaksua sen osaksi omaa ammattitaitoasi.

Webinaari on suunnattu kaikille, jotka työssään tai opinnoissaan ovat joko pääasiallisesti tai sivujuonteisesti ravitsemukseen, liikuntaan, kehon kokoon tai terveyteen liittyvien aiheiden äärellä.

Webinaarin asiantuntijapuheenvuoro tallennetaan.

Syömishäiriösensitiivisen työotteen webinaari – miten pääsee mukaan?

MITÄ: Kohti vastuullista ruoka- ja kehopuhetta – syömishäiriösensitiivisyys työotteena -webinaari

MILLOIN: 6.5.2024 (Älä laihduta -päivänä, ei sattumaa!) klo 13-14:30

MISSÄ: Teamsissa

HINTA: 0 €

ILMOITTAUTUMINEN: tapahtuu tämän lomakkeen kautta klikkaamalla tästä

KENELLE: kaikille, jotka työssään tai opinnoissaan ovat ravitsemukseen, liikuntaan, kehon kokoon tai terveyteen liittyvien aiheiden äärellä

VAROITUS: Saattaa tehdä hyvää omallekin ruoka- ja kehosuhteellesi!

LISÄTIEDOT: asiantuntija Katri Mikkilä, 040 558 5262,

Syömishäiriösensitiivisen työn verkosto

Psst. Webinaarin yhteydessä mahdollisuus ilmoittautua syömishäiriösensitiivisen työn verkostoon, jonka toiminnan tämä webinaari käynnistää.

Ennakkointoilu sallittu, saa huutaa vaikka heti hep, jos haluaa mukaan!