Syömishäiriöt – tunnista, kohtaa puutu! Koulutustilaisuus ammattilaisille Raahessa/etäyhteydellä

7.9.2022

Tervetuloa maksuttomaan koulutusiltapäivään 13.10. klo 12.30-15. Koulutus järjestetään hybriditoteutuksena, jolloin osallistujat voivat tulla mukaan paikan päälle Raahen Fregatti-saliin (Tapahtumatalo Raahe, Kirkkokatu 28) tai etäyhteydellä. Koulutus alkaa yhteisellä kahvittelulla (noin puoli tuntia), jonka jälkeen koulutusosio pidetään klo 13-15. Koulutuksen aikana saat ajantasaista tietoa syömishäiriöistä ilmiönä, sen yleisyydestä ja monimuotoisuudesta. Tarjoamme myös tukea syömishäiriöoireilun varhaiseen tunnistamiseen ja puuttumiseen. Mukana on syömishäiriön sairastaneen vapaaehtoisen kokemuspuheenvuoro.

Tilaisuus on suunnattu kaikille sote-, opetus-, kasvatus-, nuoriso-, järjestö- ja liikunta-alan ammattilaisille sekä alan opiskelijoille.

Ilmoittauduthan mukaan tämän lomakkeen kautta 5.10. mennessä. Ilmoitathan lomakkeella osallistutko tilaisuuteen paikan päällä vai etäyhteydellä, sekä paikan päällä osallistujilta kerätään mahdolliset ruoka-aineallergiat kahvitarjoiluja varten. Lisätietoja tilaisuudesta voit kysellä koordinaattori Iiris Pitkäjärveltä, / 040 821 9733. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Raahen Psyyke ry:n kanssa.