Vapaaehtoisen ryhmänohjaaja- ja vertaistukijakoulutus!/VERKOSSA

Mainostekstiä ryhmäohjaaja ja vertaistukija koulutuksesta.
29.8.2022

2.11.2022 keskiviikkona klo 16.30-19.30 ryhmäohjaajana tai vertaistukijana toimiminen

Koulutus on suunnattu Itä- ja Kaakkois-Suomen alueelle, mutta voit osallistua koulutukseen ihan pistä päin Suomea tahansa. Koulutus toteutetaan verkossa Zoom-alustalla.

Syömishäiriöliiton vapaaehtoisille suuntaama ryhmänohjaaja- ja vertaistukijakoulutus on osa Syömishäiriöliiton uutta koulutuspolkua. Tähän koulutukseen pystyt osallistumaan käytyäsi vapaaehtoisen peruskoulutuksen tai toimit jo aktiivisesti Syömishäiriöliiton vapaaehtoisena, mutta haluat lisää tietoa ryhmänohjaamisesta tai vertaistukijana toimimisesta.

Koulutuksen tavoiteena on antaa listätietoa Syömishäiriöliiton vertaistukijana tai ryhmänohjaajana toimimisesta. Koulutuksessa käydään läpi mitä on toimia vertaisohjaajana. Koulutuksessa saat valmiuksia toimia niin yksilötukijana kuin ryhmäohjaajana Syömishäiriöliiton vertaistukiryhmissä.

Vertaistukija voi tarjota yksilöllistä tukea TOIVO-vertaistukisovelluksen kautta tai toimia vertaisohjaajaparina vertaisryhmässä.

Ilmoittaudu koulutukseen mukaan tästä!

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 28.10.2022 klo 16.00. Lisätietoa koulutuksen toteutumisesta saat sähköpostiisi maanantaina 31.10.2022

Lisätietoja koulutuksesta antaa SYLI-keskus Kuopion toiminnanohjaaja Jonna Rautavirta joko sähköpostilla jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi tai puhelimella 045 210 6053