Ammattilaisten aamukahvit

Ammattilaisten aamukahvit on ajatusten- ja kokemustenvaihtotilaisuus kaikille syömishäiriötä sairastavia tai sairastuneiden läheisiä työssään kohtaaville. Tarkoituksena on saattaa ammattilaisia eri tahoilta yhteen ja kuulla, mitä alueen syömishäiriötyölle kuuluu.

Ammattilaisten aamukahveja on aikaisemmin järjestetty SYLI-keskuspaikkakunnillamme Kuopiossa ja Tampereella, ja ne on todettu hyvin tarpeellisiksi ja toimiviksi. Siksi haluamme kokeilla konseptia myös muilla paikkakunnilla ja nyt on Lappeenrannan vuoro! Ammattilaisten aamukahvit järjestetään keskiviikkona 3.4. klo 8.30 – 10 Kabinetti Vaparissa, Valtakatu 51, Lappeenranta (kulku sisäpihalta, A-ovesta).

Syömishäiriöliitto tarjoaa aamupalaa sekä ajankohtaisen alustuksen keskustelulle. Keskustelua luotsaamassa Syömishäiriöliiton asiantuntija Katri Mikkilä.

Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittaudu ja kerro mahdolliset ruokarajoitteesi viim. ke 27.3.: katri.mikkila(a)syomishairioliitto.fi, 040-558 5262

Tervetuloa!

3.4.2019 08:30