Saa jännittää -kurssi

Pohditko, miten tulla toimeen jännittämisen kanssa? Tällä kurssilla jännitysoireita ei tarvitse pelätä tai peitellä. Tavoitteena on löytää keinoja tehdä oma olo mukavammaksi jännittävissäkin tilanteissa, ei niinkään hioa esiintymistaitoja. Ryhmässä saat harjoitella katseen kohteena olemista ja oman tilan ottamista turvallisessa ja kannustavassa ilmapiirissä, omaan tahtiisi edeten. Lähestymme jännittämistä itsetuntemuksen lisäämisen ja myönteisen minäpuheen kautta. Tutustumme kehon ja mielen vireytymismekanismeihin sekä vahvistamme tietoisen läsnäolon ja rentoutumisen taitoja. Kurssilla käytetään monipuolisesti luovia ja toiminnallisia työtapoja, miniluentoja ja keskusteluja. Kurssi sopii kaikille, joita jännittäminen kuormittaa esiintyessä tai sosiaalisissa tilanteissa.

Ryhmää ohjaa Maaria Tuhkunen, teatteripedagogi ja taideterapiaohjaaja, joka on työskennellyt paljon jännittäjien kanssa. Etelän-Sylissä Maaria on aiemmin ohjannut improvisaatioryhmää ja taideterapeuttista ryhmää.

Ryhmä kokoontuu Etelän-SYLIn toimistolla keskiviikkoisin klo 17-19.15 seuraavina päivinä: 12.9., 19.9., 26.9., 3.10., 10.10., 17.10., 31.10. & 7.11.
Kurssin hinta 15€, yhdistyksen jäsenille 10€.

Ilmoittautumiset: suvi.ala-venna(at)etelansyli.fi

12.9.2018 17:00