Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kynttilähetki

marraskuu 6 @ 09:00 - 11:00

|Toistuva Tapahtuma (Katso kaikki)

An event every week that begins at 09:00 on perjantai, repeating until 20.11.2020

Kynttilähetkeen voit tulla viettämään kanssamme koko pari tuntisen tai piipahtaa hetkeksi. Kynttilänhetken tarkoituksena on rentoutua kiireisen viikon jälkeen. Tehdään erilaisia rentoutusharjoituksia, kuunnellaan rauhoittavaa musiikkia, vaihdetaan kuulumisia. Ollaan vaan tässä hetkessä. SYLI-keskuksen hetket ovat matalankynnyksen avointa toimintaa kaikille, joita oma keho tai syöminen mietityttää. Olit sitten sairastunut, toipunut tai läheinen. Meille et tarvitse lähetettä tai diagnoosia.

Kuopion alueen korona tilanne on kiihtymisvaiheessa ja maskeja suositellaan käytettävän yleisissä tiloissa. Näin ollen SYLI-keskus Kuopio suosittelee maskin käyttöä. Meiltä saa maskin käyttöön hetken ajaksi. Muistamme myös hyvän käsihygienian ja pesemme kädet keskukselle tultaessa.

Tilanteen vuoksi olemme otaneet ilmoittaumiset hetkiin. Mukaan otetaan 5 henkilöä ja voit ilmoittautua sähköpostilla jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi tai puhelinnumeroon 045 210 6053. Whatsapp ja mese-viestit (Syli-keskus Jonna) tavoittaa minut myös.

Seuraamme tilannetta koko ajan ja tiedotamme asioista somekanavilla sekä nettisivuilla!

TERVETULOA!

Lisätietoa SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaajalta Jonna Rautavirralta, jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi

Kuva Goumbik, Pixabaystä

Tiedot