Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Ahmintatyyppisesti oireilevien etäryhmä

12 huhtikuun @ 17:30 - 19:00

|Toistuva Tapahtuma (Katso kaikki)

One event on 29.3.2022 at 17:30

One event on 5.4.2022 at 17:30

One event on 12.4.2022 at 17:30

Ryhmä on suunnattu jokaiselle, jota aihe mietityttää riippumatta siitä, onko sinulla syömishäiriödiagnoosia tai pohdit onko kyseessä edes syömishäiriö. Olet tervetullut mukaan, jos koet tunnesyömisen olevan sinulle haaste tai ehkä pohdit onko sinulla ruokariippuvuus. Sinun ei tarvitse määritellä itseäsi, vaan tarkoitus on jakaa vertaisuuden kokemuksia ja porukalla miettiä ahmintaa ilmiönä, ruokasuhdetta ja niiden vaikutusta kehoon ja omaan itseen.

Ryhmä kokoontuu etäyhteydellä tiistaisin klo 17.30-19 4 kertaa (22.3., 29.3., 5.4., 12.4.). Ryhmä on suljettu, joten olisi toivottavaa, että pääset jokaiselle kerralle mukaan. Osallistujilta kerätään ilmoittautumisen yhteydessä toiveita yhdessä pohdittavista teemoista. Ryhmää ohjaa SYLI-keskuksen Iiris. Sitovat ilmoittautumiset 17.3. mennessä tämän linkin kautta.

Lisätietoja saat SYLI-keskuksen toiminnanohjaaja Iiris Pitkäjärveltä iiris.pitkajarvi@syomishairioliitto.fi / 040 841 4882

Ryhmä pidetään SYLI-keskuksen suljetulla discord-kanavalla.

Käyttöohjeet puhelinsovellukseen löydät täältä: Discord-ohjeet puhelimelle

Käyttöohjeet tietokoneelle löydät täältä: Discord-ohjeet tietokoneelle

Tiedot

Päivämäärä: