Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Älä mahdu muottiin – kuvaukset

lokakuu 10 @ 12:00 - 16:00

Henkilöitä mallinukkejen takana
#älämahdumuottiin -kuvaukset valtaavat Tampereen SYLI-keskuksen Maailman mielenterveyspäivänä la 10.10. klo 12-16!
Lämpimästi tervetuloa osallistumaan kuvauksiin Tampereen SYLI-keskukselle, osoitteeseen Hämeenpuisto 43-45 (käynti sisäpihalta). Koronatilanteen vuoksi suositamme kaikkia osallistujia käyttämään kasvomaskeja odotustilassa. Voit ottaa oman maskin mukaan tai saat sellaisia tarvittaessa kuvauspaikalta. Lisäksi pyydämme huolehtimaan hyvästä käsihygieniasta ja turvaväleistä. Tilanteen vuoksi joudumme rajaamaan myös sitä, kuinka monta ihmistä voimme kerrallaan päästää odotustilaan. Varaathan siis aikaa ja kärsivällisyyttä jonottamista varten <3
Kuvauksilla juhlistetaan jokaisen arvokkuutta ja ainutlaatuisuutta juuri sellaisena kuin olemme. Tärkeinä ajatuksina kuvausten taustalla ovat kunnioitus, yhdenvertaisuus, kehorauha ja itsen hyväksyminen.
”Projektilla haluamme ravistella ajatuksia siitä minkälaisia meidän ihmisten ”kuuluu olla”. Me haluamme työmme kautta auttaa ihmisiä hyväksymään itsensä (ja muut) sellaisena kuin ovat ja auttaa ihmisiä päästämään irti turhista muoteista, joita muut ihmiset, yhteiskunta ja myös me itse asetamme itsellemme” (#älämahdumuottiin-projektin perustajat, ammattivalokuvaajat ja valokuvataiteilijat Mirkku Merimaa & Niina Stolt)- Lue lisää projektista täältä: www.alamahdumuottiin.fi
SYLI-keskuksella valokuvaaja kuvaa sinusta maksuttoman #älämhdumuottiin -kuvan, jossa esiinnytään alasti mallinuken kanssa (alushousut voi olla jalassa). SYLI-keskuksella on rauhallinen pukeutumistila, josta pääset suoraan kuvaukseen mallinuken kanssa. Kuvaus kestää pari minuuttia per henkilö, eikä kuvausaikaa tarvitse varata ennakkoon. Päivän aikana ehditään kuvaamaan n.80 kuvattavaa.
Kuvat julkaistaan nettisivuilla alamahdumuottiin.fi ja somessa (fb ja ig), josta voit ladata kuvan myös omaan käyttöösi.

Lämpimästi tervetuloa mukaan juhlistamaan erilaisia kehoja!

Tiedot

Päivämäärä: