Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Älä mahdu muottiin kuvaukset!

lokakuu 24 @ 12:00 - 16:00

Tervetuloa #älämahdumuottiin -kuvauksiin Kuopiossa Studio Sabatissa lokakuussa 2020!

#älämahdumuottiin-kuvaukset ovat syntyneet halusta rikkoa kehoihin liittyviä muotteja, edistää suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa sekä haastaa arvostamaan kehojen upeaa monimuotoisuutta kapeiden kehoihanteiden sijaan.

Kuvaus kestää pari minuuttia per henkilö, kuvausaikaa EI TARVITSE VARATA ennakkoon. Varauduthan kuitenkin odottamaan jonkin aikaa, sillä ruuhkia saattaa muodostua.

Tutustuthan etukäteen kuvanjulkaistamislupaan. Voit myös tulostaa ja täyttää sen etukäteen valmiiksi näin nopeutat kuvaustoimintaa. Ala-ikäisiltä tarvittaan huoltajan suostumus. Kuvausluvan löydät tästä: Älä mahdu muottiin kuvan julkistamislupa.

Koska haluamme antaa mahdollisimman monelle mahdollisuuden saada itsestään #älämahdumuottiin-kuva, niin pyrimme kuvaamaan kaikki halukkaat tämän päivän aikana. Huomioithan, että käytämme kuvaukseen vain muutaman minuutin/henkilö. Tämä ei tarkoita, ettemme välittäisi tai olisi kiinnostuneita jokaisesta yksilönä – tässä kohtaa vaan yhteinen hyvä menee yksilön edelle. Yhdessä voimme muuttaa maailmaa!

Kuvauksen ehtona on, että kuvassa esiinnytään alasti mallinuken kera (alushousut saa jättää jalkaan ja olemme järjestäneet studiolle rauhallisen pukeutumistilan niin, että kuvaan pääsee suoraan mallinuken kera). Kuvauspaikoilla on vähintään kaksi mallinukketorsoa, voit valita joko nais- tai miesfiguurin.

Kuvat julkaistaan Facebookissa www.facebook.com/alamahdumuottiin ja sieltä jokainen voi ladata kuvansa omaan käyttöönsä. Kuvista koostetaan mahdollisesti myös erilaisia näyttelykokonaisuuksia.

Kuopiossa valokuvaajina toimivat Tiina Haring & Marc Sabat, kuvauspaikka: Studio Sabat, Vuorikatu 34, Kuopio

Haastathan mukaan myös ystäväsi!

Kukaan ei mahdu muottiin eikä kenenkään tarvitse 🧡

Lämpimästi tervetuloa unohtumattomaan kuvauskokemukseen!

Tiedot

Päivämäärä: