Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Älä mahdu muottiin -kuvaukset Kuopiossa!

4.9.2019 @ 14:00 - 18:00

Kuopiossa on nyt mahdollisuus osallistua Älä mahdu muottiin -kuvauksiin. Kuvaukset järjestetään Studio Sabatissa, Vuorikatu 34. Kuopio, valokuvaajat Tiina Haring & Marc Sabat

Kuvaamme sinusta #älämahdumuottiin-kuvan juhlistaaksemme tasa-arvoa, suvaitsevaisuutta yhteistyötä sekä itsensä hyväksymistä.

#älämahdumuottiin -liikkeen perustajat, ammattivalokuvaajat Niina Stolt & Mirkku Merimaa päättivät tehdä projektista entistäkin yhteisöllisemmän ja avasivat projektin kollegoilleen – Suomen Ammattivalokuvaajat ry:n jäsenille.

Ilahduttavan moni tarttui mahdollisuuteen ja ke 4.9.2019 klo 14-18 kuvataan #älämahdumuottiin -kuvia suuremmin kuin koskaan! Kuvauksia järjestetään samaan aikaan eri puolilla Suomea.

Kuvauksen ehtona on, että kuvassa esiinnytään alasti mallinuken kera (alushousut saa jättää jalkaan ja olemme järjestäneet studiolle rauhallisen pukeutumistilan niin, että kuvaan pääsee suoraan mallinuken kera).

Kuvauspaikoilla on vähintään kaksi mallinukketorsoa, voit valita joko nais- tai miesfiguurin. Voitte olla kuvassa vaikka yhtä aikaa!

Kuvat julkaistaan nettisivuillamme www.alamahdumuottiin.fi sekä facebookissa www.facebook.com/alamahdumuottiin & instagramissa www.instagram.com/alamahdumuottiin ja sieltä jokainen voi ladata kuvat omaan käyttöönsä. Kuvista koostetaan myös erilaisia näyttely-kokonaisuuksia ja yksi haaveistamme on, että saisimme tehtyä jättikollaasin kuvista näkyvälle paikalle, kuten esim. Forumin lasikulma Helsingissä.

Kuvaus kestää pari minuuttia per henkilö, kuvausaikaa EI TARVITSE VARATA ennakkoon. Varauduthan kuitenkin odottamaan jonkin aikaa, sillä ruuhkia saattaa muodostua.

Olemme tässä projektissa täydellä sydämellä mukana ja uskomme vahvasti siihen, että jokainen on hyvä ja arvokas juuri tuollaisena.

Koska haluamme antaa mahdollisimman monelle mahdollisuuden saada itsestään #älämahdumuottiin-kuva ja näin levittää hyvää fiilistä ympärilleen, niin pyrimme kuvaamaan kaikki halukkaat tämän päivän aikana. Huomioithan, että käytämme kuvaukseen vain muutaman minuutin/henkilö. Tämä ei tarkoita, ettemme välittäisi tai olisi kiinnostuneita jokaisesta yksilönä – tässä kohtaa vaan yhteinen hyvä menee yksilön edelle. Yhdessä voimme muuttaa maailmaa!

Haastathan mukaan myös ystäväsi!

Kukaan ei mahdu muottiin, eikä kenenkään tarvitse.

Lämpimästi tervetuloa!

Syli-keskuksen työntekijä on paikalla esittelemässä Syömishäiriöliiton ja SYLI-keskuksen toimintaan.

Tiedot

Päivämäärä: