Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Älä mahdu muottiin -kuvaukset Oulussa

lokakuu 10 @ 12:00 - 16:00

#älämahdumuottiin -kuvaukset valtaavat Pohjois-Suomen SYLI-keskuksen Oulussa Maailman mielenterveyspäivänä la 10.10. klo 12-16! Tapahtuman löydät facebookista: https://www.facebook.com/events/1361279857405299/ Samana päivänä ja samaan aikaan kuvataan myös Tampereen SYLI-keskuksella: https://www.facebook.com/events/177617710350694/

Lämpimästi tervetuloa osallistumaan kuvauksiin Pohjois-Suomen SYLI-keskukselle osoitteeseen Hallituskatu 22-24 A 1 (paina summeria A1 alaovella).

Kuvauksilla juhlistetaan jokaisen arvokkuutta ja ainutlaatuisuutta juuri sellaisena kuin olemme. Tärkeinä ajatuksina kuvausten taustalla ovat kunnioitus, suvaitsevuus, kehorauha ja itsen hyväksyminen.

”Projektilla haluamme ravistella ajatuksia siitä minkälaisia meidän ihmisten ”kuuluu olla”. Me haluamme työmme kautta auttaa ihmisiä hyväksymään itsensä (ja muut) sellaisena kuin ovat ja auttaa ihmisiä päästämään irti turhista muoteista, joita muut ihmiset, yhteiskunta ja myös me itse asetamme itsellemme” (#älämahdumuottiin-projektin perustajat, ammattivalokuvaajat ja valokuvataiteilijat Mirkku Merimaa & Niina Stolt)- Lue lisää projektista täältä: www.alamahdumuottiin.fi

SYLI-keskuksella valokuvaaja kuvaa sinusta maksuttoman #älämahdumuottiin -kuvan, jossa esiinnytään alasti mallinuken kanssa (alushousut voi olla jalassa). SYLI-keskuksella on rauhallinen pukeutumistila, josta pääset suoraan kuvaukseen mallinuken kanssa. Kuvaus kestää pari minuuttia per henkilö, eikä kuvausaikaa tarvitse varata ennakkoon.

Kuvat julkaistaan nettisivuilla alamahdumuottiin.fi ja somessa (fb ja ig), josta voit ladata kuvan myös omaan käyttöösi.

Tutustuhan kuvan julkistamissopimukseen ennen kuvauksiin tuloa, voit tulostaa ja täyttää luvan etukäteen. Näin joudutetaan kuvauksia. Alaikäiset tarvitsevat huoltajien suostumuksen kuvaan.

Lämpimästi tervetuloa mukaan juhlistamaan erilaisia kehoja!

Tiedot

Päivämäärä: