Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Hyvän mielen vuosi -ryhmä

helmikuu 14 @ 12:00 - 13:00

Ryhmässä on tarkoitus yhdessä tehdä Maaretta Tukiaisen Hyvän mielen vuosi -kirjan tehtäviä. Voit ostaa kirjan omaksesi kirjakaupasta, jos haluat täyttää koko kirjan.

Tämän viikon aiheena on irti päästäminen!

Maaretta kirjoittaa kirjassaan: ”Hyvän mielen vuosi -kirja tarjoaa eväitä hyvän mielen taitojen harjoitteluun ja itselle tärkeiden tavoitteiden saavuttamiseen. Hyvän mielen taidot ovat mielen taitoja, joilla on tutkitusti hyvinvointia lisäävä vaikutus. Niiden avulla elämään tulee lisää joustoa ja vaihtoehtoja.

Kirjan taustaoletuksena on käsitys ihmisestä kokonaisvaltaisena olentona, joka koostuu neljästä osa-alueesta: kehosta, tunteista, mielestä ja sisimmästä. Voidakseen hyvin ihminen tarvitsee yhteyden niihin kaikkiin.

Tehtäviin ei ole oikeita ratkaisuja, vaan jokainen on itse oman elämän paras asiantuntija. Tehtävien perimmäinen tarkoitus onkin toimia lähinnä näkökulmien tarjoajana ja uinuvien puoliesi herättelynä. Mieluisen elämän rakentaminen helpottuu, kun itsestään saa lisää puolia käyttöönsä.”

Ryhmä kokoontuu joka torstai ennen kahvihetkeä. Ryhmä alkaa 7.2.2019 torstaina 12.00-13.00. Ryhmän jälkeen voi jäädä kahvihetkeen jatkamaan jutustelua.

Tiedot

Päivämäärä: