Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kehosi on kotisi – Pehmeän joogan työpaja!

maaliskuu 6 @ 14:00 - 16:00

Kehosi on kotisi – Pehmeän joogan työpaja

Tervetuloa pehmeän joogan työpajaan pysähtymään kehosi äärelle. Työpajassa tutkitaan omaa olemista hoitavan, pehmeän joogan avulla. Kehotietoisuutta lisäävä ja hermostoa rauhoittava liike antaa mahdollisuuden tutkia omaa kehoaan sallivasti – Miltä tuntuu hidastaa itsensä äärelle? Entä jos kehosi onkin hyvä ja arvokas juuri näin?

Työpaja sisältää hidasta flow- ja yinjoogaa, somaattisia harjoituksia, sekä oivallusten purkua itselleen tai halutessaan niitä yhdessä jakaen.

Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta joogasta voidaksesi osallistua. Puethan lämmintä päälle, sillä rauhoittuessa voi tulla viileä.

Opettajasta: Emmi Ohraniemi on joogaopettaja (RYT300), joka on syömishäiriön jälkeen löytänyt joogan ja hoitavan liikkeen avulla kodin kehostaan. Emmi kannustaa lempeyteen ja omannäköiseen liikkeeseen – mitään ei tarvitse suorittaa, puskea tai pakottaa.

Voit ottaa mukaan oman jooga/jumppamaton, juomapullon, viltin sekä villasukat. SYLI-keskukselta löytyy kyllä villasukkia ja muutama joogamatto.

Ilmoittaudu työpajaan 28.2. mennessä. Mukaan otettaan 6 ensin ilmoittautunutta ja ryhmä toteutuu 4 osallistujalla.
Ilmoittautua voi toiminnanohjaaja Jonna Rautavirralle, jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi tai 045 210 6053.

Tiedot

Päivämäärä: