Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kahvihetki kahvila MiraPoppinsissa

marraskuu 17 @ 14:00 - 16:00

Kahvihetki vietetään poikkeuksellisesti kahvila MiraPoppinsissa (Hallituskatu 21). Kokoonnutaan klo 14 SYLI-keskuksen edessä ja mennään yhdessä kahvilaan. Voit myös halutessasi tulla itse suoraan kahvilaan 14-16 välillä. SYLI-keskus tarjoaa kävijöille kahvihetken eväät kahvilan maittavasta valikoimasta.

Kahvihetki tarjoaa vertaistukea syömishäiriöön sairastuneille sekä syömisellä tai kehosuhteellaan oireileville. Mitään diagnooseja ei vaadita: osallistumiseen riittää kokemus siitä, että nämä asiat mietityttävät tai koskettavat. Kahvihetkeen ovat tervetulleita myös sairastuneiden läheiset.

Paikalle voit tulla joustavasti 14-16 välillä ja viettää sen aikaa, kun sinä päivänä mukavalta tuntuu. Kahvihetkessä noudatamme SYLI-keskuksen huoneentaulua.

Olet tervetullut juuri sellaisena, kuin olet!

Lisätietoa kahvihetkistä ja SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaaja Iiris Pitkäjärveltä, iiris.pitkajarvi(at)syomishairioliitto.fi / 040 841 4882

Tiedot

Päivämäärä: