Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kahvihetki DISCORDISSA

17.12.2020 @ 17:00 - 19:00

|Toistuva Tapahtuma (Katso kaikki)

One event on 10.12.2020 at 15:00

One event on 7.12.2020 at 14:00

One event on 17.12.2020 at 17:00

Kahvihetki on siirtynyt koronarajoitusten myötä yksityiselle discord-serverille. Discordissa pidetään videot päällä ja ollaan omilla etunimillä. Lisätietoja ja päivän teemat löytyvät instagramista. Ilmoittautumislinkin serverille saat Iirikseltä whatsappilla/viestillä/instan yksärillä/sähköpostilla.

Kahvihetki tarjoaa vertaistukea syömishäiriöön sairastuneille sekä syömisellä tai kehosuhteellaan oireileville. Mitään diagnooseja ei vaadita: osallistumiseen riittää kokemus siitä, että nämä asiat mietityttävät tai koskettavat. Kahvihetkeen ovat tervetulleita myös sairastuneiden läheiset.

Paikalle voit tulla joustavasti aukioloaikojen puitteissa ja viettää sen aikaa, kun sinä päivänä mukavalta tuntuu. Kahvihetkessä noudatamme SYLI-keskuksen huoneentaulua.

Olet tervetullut juuri sellaisena, kuin olet!

Lisätietoa kahvihetkistä ja SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaaja Iiris Pitkäjärveltä, iiris.pitkajarvi(at)syomishairioliitto.fi / 040 841 4882

Tiedot

Päivämäärä: