Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kahvihetki discordissa

tammikuu 12 @ 14:30 - 16:00

Kahvihetki pidetään Pohjois-Suomen SYLI-keskuksen discord-serverillä ”Olohuone”-puhekanavalla. Kahvihetken aikana pidetään videokuva päällä kaikkien turvallisuuden vuoksi. Discord-serverille täytyy rekisteröityä, voit osallistua omalla etunimelläsi tai nimimerkillä. Rekisteröityminen täytyy tehdä vain kerran, minkä jälkeen voit vapaasti osallistua toimintaan aukioloaikojen puitteissa. Rekisteröitymislinkin voit pyytää Iirikseltä viestitse.

Kahvihetki tarjoaa vertaistukea syömishäiriöön sairastuneille sekä syömisellä tai kehosuhteellaan oireileville. Mitään diagnooseja ei vaadita: osallistumiseen riittää kokemus siitä, että nämä asiat mietityttävät tai koskettavat. Kahvihetkeen ovat tervetulleita myös sairastuneiden läheiset.

Paikalle voit tulla joustavasti 14.30-16 välillä ja viettää sen aikaa, kun sinä päivänä mukavalta tuntuu. Kahvihetkessä noudatamme SYLI-keskuksen huoneentaulua.

Olet tervetullut juuri sellaisena, kuin olet!

Lisätietoa kahvihetkistä ja SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaaja Iiris Pitkäjärveltä, iiris.pitkajarvi(at)syomishairioliitto.fi / 040 841 4882

Tiedot

Päivämäärä: