Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kahvihetki goes kirjakerho Oulussa

10 toukokuun @ 14:00 - 16:00

Kahvihetki goes kirjakerho tarkoittaa tavallista kahvihetkeä, jota varten on etukäteen sovittu yhdessä juteltava teema. Ennen ryhmään tuloa osallistujat voivat katsoa seksuaalisuus ja kehonkuva -aiheisen videotallenteemme, jutellaan siitä heränneistä ajatuksista yhdessä porukalla. Kahvihetkeen saa tietysti aina tulla, vaikka videoa ei olisikaan halunnut tai ehtinyt katsoa, jutellaan aiheesta sen verran, kuin siitä ajatuksia herää. Muutoin vaihdetaan tuttuun tapaan kuulumisia ja mietitään muita mielen päällä olevia asioita. Videon pääset katsomaan täältä.

Kahvihetki on tarkoitettu sinulle, joka sairastat jonkinlaista syömishäiriötä tai koet syömishäiriöoireita. Meidän toimintaan osallistuminen ei koskaan vaadi diagnoosia, vaan riittää, että itse koet näiden asioiden olevan haasteellisia. Ryhmää ohjaa SYLI-keskuksen Iiris. Paikalle voit tulla joustavasti 14-16 välillä ja viettää sen aikaa, kun sinä päivänä mukavalta tuntuu. Kahvihetkessä noudatamme SYLI-keskuksen huoneentaulua.

Olet tervetullut juuri sellaisena, kuin olet!

Lisätietoa kahvihetkistä ja SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaaja Iiris Pitkäjärveltä, iiris.pitkajarvi(at)syomishairioliitto.fi / 040 841 4882

Tiedot

Päivämäärä: