Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Sairastavien ryhmä etänä

15 syyskuun @ 14:30 - 16:00

|Toistuva Tapahtuma (Katso kaikki)

An event every 2 weeks that begins at 14:30 on keskiviikko, repeating until 31.12.2021

Sairastavien ryhmä on tarkoitettu sinulle, joka sairastat jonkinlaista syömishäiriötä tai koet syömishäiriöoireita. Meidän toimintaan osallistuminen ei koskaan vaadi diagnoosia, vaan riittää, että itse koet näiden asioiden olevan haasteellisia. Ryhmää ohjaa SYLI-keskuksen Iiris. Paikalle voit tulla joustavasti 14.30-16 välillä ja viettää sen aikaa, kun sinä päivänä mukavalta tuntuu. Sairastavien ryhmässä noudatamme SYLI-keskuksen huoneentaulua.

Ryhmä pidetään Pohjois-Suomen SYLI-keskuksen discord-etäalustalla, johon voit tulla omalla etunimelläsi tai nimimerkillä. Discordiin liittyminen ei velvoita osallistumaan ryhmiin. Kun alustalle on liittynyt kerran, ei ryhmiin tarvitse erikseen ilmoittautua, vaan paikalle voi tulla itselle sopivina kertoina. Ryhmät pidetään puhekanavalla, kamera päällä. Rekisteröitymislinkki discordiin löytyy täältä.

Olet tervetullut juuri sellaisena, kuin olet!

Lisätietoa saat toiminnanohjaaja Iiris Pitkäjärveltä, iiris.pitkajarvi(at)syomishairioliitto.fi / 040 841 4882

Tiedot

Päivämäärä: