Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Keitetäänkö yhdessä kahvit?

maaliskuu 26 @ 13:00 - 14:30

|Toistuva Tapahtuma (Katso kaikki)

An event every week that begins at 13:00 on torstai, repeating until 10.4.2020

Lehtiö, kynä, kannettava tietokone, puheline ja kahvikuppi pöydällä

Torstaina 26.3. klo 13.00-14.30, osallistuminen zoomin kautta.

Syömishäiriöliitto kokeilee kahvihetken pitämistä etäyhteyden avulla. Kahvihetket ovat avointa toimintaa kaikille, jotka oireilevat syömisen tai oman kehonsa kanssa, olet toipumassa tai olet läheinen. Kahvihetkessä saattaa on joku keskustelun aihe, mutta aina vapaalle keskustelulle on tilaa. Voit jakaa meidän kanssamme niin iloja kuin suruja. Laitetaan villasukat jalkaan, keitetään kahvia/teetä ja huokaistaan vähän aikaa yhdessä etäyhteyden välityksellä.

Kahvihetkiä ohjaavat SYLI-keskusten toiminnanohjaajat ja mukaan pääset ilmoittautumalla sähköpostilla 26.3. klo 10.00 mennessä tuija.luhtala(at)syomishairioliitto.fi

Kahvihetkeen otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 10 osallistujaa!

Kahvihetkessä noudatetaan SYLI-keskusten huoneentaulua. Huoneentaulun löydät tämän linkin kautta https://syomishairioliitto.fi/wp-content/uploads/Huoneentaulu.pdf

Käy tutustumassa siihen etukäteen.

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi linkin (sekä ohjeet zoomin käytöstä), jonka kautta pääset osallistumaan valtakunnalliseen yhteiseen kahvihetkeen.

Tiedot

Päivämäärä: