Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Keitetäänkö yhdessä kahvit?

toukokuu 28 @ 13:00 - 14:30

Lehtiö, kynä, kannettava tietokone, puheline ja kahvikuppi pöydällä

Torstaina 28.5. klo 13.00-14.30, puhutaan toipumisesta ja toivosta. Vieraana meillä on Venla, joka kertoo kokemuksestaan otsikolla ”Kokemustarina minun toipumisestani”.

Ilmoittautuminen jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi, keskiviikkoon klo 10.00 mennessä.

Syömishäiriöliitto kokeilee kahvihetken pitämistä etäyhteyden avulla. Kahvihetket ovat avointa toimintaa kaikille, jotka oireilevat syömisen tai oman kehonsa kanssa, olet toipumassa tai olet läheinen. Kahvihetkessä saattaa on joku keskustelun aihe, mutta aina vapaalle keskustelulle on tilaa. Voit jakaa meidän kanssamme niin iloja kuin suruja. Laitetaan villasukat jalkaan, keitetään kahvia/teetä ja huokaistaan vähän aikaa yhdessä etäyhteyden välityksellä.

Kahvihetkiä ohjaavat SYLI-keskusten toiminnanohjaajat . Ilmoittaumisohjeet tulevat myöhemmin ja ne löydät myös seuraamalla meidän somekanavia. Kahvihetkeen otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 10 osallistujaa!

Kahvihetkessä noudatetaan SYLI-keskusten huoneentaulua. Huoneentaulun löydät tämän linkin kautta https://syomishairioliitto.fi/wp-content/uploads/Huoneentaulu.pdf

Käy tutustumassa siihen etukäteen.

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostiisi linkin (sekä ohjeet zoomin käytöstä), jonka kautta pääset osallistumaan valtakunnalliseen yhteiseen kahvihetkeen.