Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.
Tapahtumien sarja: Tapahtumien sarja: Kohti kehoa – pehmeän joogan tunti

Kohti kehoa – pehmeän joogan tunti

30.4.2021 @ 12:00 - 13:30

Meditoiva patsas, kynttilät ja kukkasia

Tervetuloa hitaille, pehmeille joogatunneille, jotka kutsuvat pysähtymään oman kehon äärelle sellaisena kuin se on. Tunnit ovat sekoitus hengityksen mukana virtaavaa hidasta flow- ja yin-joogaa, kehollisia harjoituksia, ja niissä on teemasta riippuen joko pysähtynyt tai hieman liikkuvampi tunnelma.

Kehotietoisuutta lisäävä ja hermostoa rauhoittava liike antaa sinulle mahdollisuuden tutkia omaa kehoa armollisesti ja sallivasti. Entä jos kehosi onkin hyvä ja arvokas juuri näin?

Teemat ja tunnit:

30.4. Hyväksyminen

7.5. Lempeys

21.5. Hoitava liike

Tunnit toteutetaan koronatilanteen salliessa Tampereen SYLI-keskuksella tai tarvittaessa etänä Zoomissa.

Opettajasta:

Emmi Ohraniemi on joogaopettaja (RYT 300), kirjailija (Kotona kehossa, 2021) ja taiteilija, joka on löytänyt joogan avulla kodin kehostaan syömishäiriön jälkeen. Jokaisen keho ja tausta on erilainen. Siksi Emmi kannustaa lempeyteen ja tutkivaan liikkeeseen. Jokaiselle tunnille voi tulla juuri sellaisena kuin on. Tutustu: www.emmiohraniemi.com

Ilmoittautumiset sähköpostilla tuija.luhtala@syomishairioliitto.fi

Tiedot