Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

SIIRRETTY ETÄRYHMÄKSI: Läheisten ryhmä Oulussa

19 tammikuun @ 18:00 - 19:30

Porukka katsoo kohti aurinkoa harjanteelta

Oulussa kokoontuva läheisten ryhmä on toistaiseksi tauolla Oulun kaupungin koronarajoitusten vuoksi. Informoimme ryhmän käynnistymisestä kotisivujen tapahtumakalenterissa sekä sosiaalisen median kanavillamme Facebookissa ja Instagramissa. 19.1. klo 18-19.30 läheisten ryhmä kokoontuu etänä discord-alustallamme. Läheisten etäryhmä kokoontuu keväällä seuraavasti: 19.1., 2.2., 2.3., 30.3., 27.4. ja 25.5. Lisätietoa etäryhmästä saat täältä.

Läheisten vertaisryhmä on tarkoitettu kaikille syömishäiriöön sairastuneesta läheisestään tai läheisen oireilusta huolta kantaville ihmisille: puolisoille, vanhemmille, sisaruksille, ystäville. Ryhmässä keskustellaan ja vaihdetaan kokemuksia samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa.

Ryhmää ohjaavat vertaisohjaaja Tiina ja SYLI-keskuksen toiminnanohjaaja Iiris. Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Ryhmä kokoontuu neljän viikon välein keskiviikkoisin klo 18-19.30 SYLI-keskuksella (19.1., 16.3. 13.4., 11.5., huom. ryhmä ei kokoonnu 16.2. koulutuspäivän vuoksi) Tulethan ryhmään mukaan ensimmäisen puolen tunnin aikana ryhmän sujuvuuden vuoksi.

Tiedot

Päivämäärä: