Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Läheisten tukilauantai Oulussa

12 helmikuun @ 11:00 - 14:00

Pohjois-Suomen SYLI-keskus järjestää syömishäiriötä sairastavien läheisille maksuttoman virkistys- ja vertaistapahtuman 12.2.2022 klo 11-14. Tapahtuma pidetään Pohjois-Suomen SYLI-keskuksella, Hallituskatu 22-24 A 1, 90100 Oulu.

Läheisten lauantaissa kuullaan kokemuspuheenvuoroja syömishäiriöistä niin sairastaneen kuin läheisenkin näkökulmista ja kokemuspuhujilta on mahdollisuus kysyä itseä mietityttäviä asioita. Lisäksi päivän aikana jaetaan tietoa Syömishäiriöliiton tukipalveluista. Päivään kuuluu myös maittava lounas ravintola Saurahassa. Kerrothan ilmoittautumislomakkeella, mikäli sinulla on ruoka-aineallergioita. Päivään ovat tervetulleita aikuisikäiset läheiset; puolisot, vanhemmat, ystävät, sisarukset. Olet lämpimästi tervetullut mukaan, oli sitten sairastaminen akuutisti arjessasi juuri nyt, toipuminen on jo pidemmällä tai jotain ihan muuta.

Ilmoittautumiset 10.2. mennessä tämän linkin kautta.

Lisätietoja voit kysellä toiminnanohjaaja Iirikseltä, iiris.pitkajarvi@syomishairioliitto.fi / 040 841 4882

Tiedot

Päivämäärä: