Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Läheisten virkistyspäivä Oulussa

21 toukokuun @ 12:00 - 14:00

Tervetuloa mukaan syömishäiriötä sairastavien läheisille suunnattuun virkistyspäivään 21.5. klo 12-14. Virkistyspäivään ovat tervetulleita puolisot, vanhemmat, isovanhemmat, (aikuiset/teini-ikäiset) sisarukset ja ystävät. Virkistyspäivä pidetään Koivurannan saunalautalla (Värtön venesatama, Kasarmintie 31, 90230 Oulu) saunoen, uiden ja yhdessä aikaa viettäen. Saunalautta pysyy rannassa parkissa, joten myös ulkoporeamme on käytettävissämme.

Syömishäiriöliitto tarjoaa saunalautan käytön maksuttomasti osallistujille, mutta huomioithan, että tilassa on A-oikeudet ja ravintola, eli omia eväitä ei voi tuoda mukanaan. Mikäli osallistuja haluaa syötävää tai juotavaa, tulee se ostaa omakustanteisesti lautalta.

Sitovat ilmoittautumiset tilaisuuteen tehdään tämän lomakkeen kautta, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä: https://link.webropolsurveys.com/EP/DAEC6066772858ED
Ilmoittautuminen päättyy 19.5. klo 23.59. tai kun paikat ovat täynnä.

Mikäli et pääsekään osallistumaan äkillisen sairastumisen vuoksi, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian Iirikselle 040 841 4882 tai iiris.pitkajarvi@syomishairioliitto.fi

Tiedot

Päivämäärä: