Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

LAHTI: Läheisten avoin vertaistukiryhmä

14 huhtikuun @ 18:30 - 20:00

Huhtikuun tapaamisessa on mukana ravitsemusterapeutti Lahden syömishäiriöpoliklinikalta kertomassa syömishäiriöiden ravitsemushoidosta.

Voit osallistoa huhtikuun tapaamiseen myös etänä! Lähetä sähköpostia ohjaajalle Lti@sisasuomensyli.fi viimeistään edellisenä päivänä, niin saat Teams-linkin.

Ryhmä kokoontuu 3. kerroksen neuvotteluhuoneessa. Järjestökeskuksen tiloihin 3. kerrokseen pääsee klo 16 jälkeen soittamalla rapun 26 A alaovella LINK Lahden Järjestökeskuksen summeria. Huomioi, että summerin ääni on aika hiljainen. Jos tulet kesken ryhmän, voi olla ettei vetäjä kuule ovikelloa. Siinä tapauksessa laita viestiä ohjaajalle etukäteen!

Läheisten ryhmä on tarkoitettu kaikille syömishäiriöön sairastuneista läheisistään tai läheisen oireilusta huolta kantaville ihmisille, jotka haluavat keskustella ja vaihtaa kokemuksiaan samassa tilanteessa olevien perheiden kanssa. Virallisia diagnooseja ei tarvita! Ryhmään ovat tervetulleita niin vanhemmat, isovanhemmat, puolisot kuin sisaruksetkin.

Katso läheisten ryhmätilan huoneentaulu stä. Löydät koronaan liittyvät toimintaohjeet täältä. Ryhmässä on vertaisohjaaja. Saat ohjaajan tarvittaessa kiinni osoitteesta LTI@sisasuomensyli.fi. Laita otsikoksi ”Läheiset”.

Tiedot

Päivämäärä: