Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Peruttu: LAHTI Läheisten avoin vertaistukiryhmä

7.11.2022 @ 18:30 - 20:00

Maanantain 7.11. ryhmäkerta on peruttu sairastumisen vuoksi.

——————————————————————————————

Läheisten ryhmä on tarkoitettu kaikille syömishäiriöön sairastuneista läheisistään tai läheisen oireilusta huolta kantaville ihmisille, jotka haluavat keskustella ja vaihtaa kokemuksiaan samassa tilanteessa olevien perheiden kanssa. Virallisia diagnooseja ei tarvita! Ryhmään ovat tervetulleita niin vanhemmat, isovanhemmat, puolisot kuin sisaruksetkin.

Ilmoittaudu ryhmään viimeistään kokoontumista edeltävänä päivänä osoitteeseen: Lti@sisasuomensyli.fi.

Ryhmä pidetään LINK Lahden Järjestökeskuksen 3. kerroksen neuvotteluhuoneessa. Sinne pääsee klo 16 jälkeen soittamalla rapun 26 A alaovella Järjestökeskuksen summeria. Huomioi, että summerin ääni sisällä on aika hiljainen. Ole ystävällinen ja saavu ryhmään klo 19 mennessä. Jos tulet kesken ryhmän, voi olla ettei vetäjä kuule ovikelloa.

Katso läheisten ryhmätilan huoneentaulu stä. Löydät koronaan liittyvät toimintaohjeet täältä.

Ryhmässä on vertaisohjaaja. Saat ohjaajan tarvittaessa kiinni yllä olevasta sähköpostiosoitteesta. Laita otsikoksi ”Läheiset”.

Tiedot

Päivämäärä: