Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

LAHTI Läheisten avoin vertaistukiryhmä

12 joulukuun @ 18:30 - 20:00

Läheisten ryhmä on tarkoitettu kaikille syömishäiriöön sairastuneista läheisistään tai läheisen oireilusta huolta kantaville ihmisille, jotka haluavat keskustella ja vaihtaa kokemuksiaan samassa tilanteessa olevien perheiden kanssa. Virallisia diagnooseja ei tarvita! Ryhmään ovat tervetulleita niin vanhemmat, isovanhemmat, puolisot kuin sisaruksetkin.

Tämän kerran ryhmässä vierailevat ravitsemusterapeutit JennaHakala ja Marjaana Puustinen Lahden psykiatrian poliklinkan syömishäiriötyöryhmästä. Illan aiheena on Syömishäiriö ruokapöydässä.

Ole hyvä ja ilmoittaudu ryhmään viimeistään kokoontumista edeltävänä päivänä osoitteeseen: Lti@sisasuomensyli.fi.

Ryhmä pidetään LINK Lahden Järjestökeskuksen 3. kerroksen neuvotteluhuoneessa. Sinne pääsee klo 16 jälkeen soittamalla rapun 26 A alaovella Järjestökeskuksen summeria. Huomioi, että summerin ääni sisällä on aika hiljainen. Ole ystävällinen ja saavu ryhmään klo 19 mennessä. Jos tulet kesken ryhmän, voi olla ettei vetäjä kuule ovikelloa. Siinä tapauksessa laita viestiä ohjaajalle etukäteen!

Katso läheisten ryhmätilan huoneentaulu tästä. Löydät koronaan liittyvät toimintaohjeet täältä.

Ryhmässä on vertaisohjaaja. Saat ohjaajan tarvittaessa kiinni yllä olevasta sähköpostiosoitteesta. Laita otsikoksi ”Läheiset”.

Tiedot

Päivämäärä: