Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Liiketyöpaja

marraskuu 28 @ 10:00 - 11:30

|Toistuva Tapahtuma (Katso kaikki)

One event on 29.11.2020 at 10:00

Kehollinen liiketyöpaja

Osallistujat pääsevät kurssilla tutkailemaan ja purkamaan henkilökohtaisia kipukohtiaan liikkeen ja kirjallisen reflektoinnin avulla. Työpaja koostuu pääasiassa erilaisista yksilöharjoituksista, joilla pyritään lisäämään luottoa ja hyväksyntää omaan kehoon ja itseen sekä ympäristöön. Osa harjoituksista on ryhmäyttäviä ja tarkoituksenamme onkin luoda mahdollisimman turvallinen ja avoin ilmapiiri keho-mieli -yhteyden tutkimiseen. Kurssi sopii kaikille liikuntataustasta riippumatta. Sekä kokeneempi liikkuja tai ihan noviisi kehonkäyttäjä saa varmasti kurssilta jotain itselleen. Kurssilla ei opetella askelia, vaan tuotetaan liikettä oman tutkiskelun kautta. Kurssin suositusalaikäraja on 12 vuotta.

Kurssin vetäjät, Outi Valanto ja Virva Torkko, ovat tanssitaiteilijoita, joilla on usean vuoden pedagoginen kokemus sekä Suomessa että ulkomailla erilaisille ryhmille ammattitanssijoista erityisryhmille. Kummallakin on tanssiteknisen lähestymistavan lisäksi somaattinen ja tutkaileva ote liikkumiseen. He ovat myös sairastaneet teinivuosinaan ja nuoruusaikuisiällä syömishäiriöitä, joten heillä on henkilökohtainen ote aiheeseen sekä empatiaa että ymmärrystä osallistujien kokemuksista. He ovat tehneet ruuan palvonnasta ja syömishäiriöistä esityksen Super Target. Teoksen työstäminen ja heidän omakohtaiset kokemukset ovat innoittaneet heitä järjestämään myös tämän työpajan.

Kurssin osallistumismaksu (5 €) laskutetaan jälkikäteen. Lasku lähetetään sähköpostiin.

Lämpimästi tervetuloa!

Työpajaan tulee ilmoittautua maanantaihin 23.11. klo 13.00. mennessä. Ilmoittaudu seuraavasta linkistä:

Työpaja toteutuu, kun osallistujia on 4.

Tiedot

Päivämäärä: