Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.
Recurring Event Tapahtumien sarja: Nuorten aikuisten toiminnallinen ilta/LEPPÄVIRTA

Nuorten aikuisten toiminnallinen ilta/LEPPÄVIRTA

10 marraskuun @ 16:00 - 19:00

Mainostekstiä!

Syömishäiriöliitto ja Leppävirran etsivä nuorisotyö järjestävät yhdessä kaksi toiminnallista iltaa nuorille aikuisille (K-16).

Torstaina 10.11. ruokasuhde, minkälainen on sinun ruokasuhde, mitkä asiat vaikuttavat meidän ruokasuhteeseen?

Torstaina 24.11. kehosuhde, mikä on kehosuhde, mitkä asiat vaikuttavat kehosuhteeseen, kuinka voin työstää omaa kehosuhdettani?

Illat toteutuvat REIMARI:n tiloissa klo 16-19, osoitteessa Leppävirrantie 13.

Iltoja ohjaa Syömishäiriöliiton/SYLI-keskus Kuopion toiminnanohjaaja Jonna Rautavirta.

Iltoihin on vapaa pääsy.

Iltojen tarkoitus on tukea kokonaisvaltaista hyvinvointia sekä lisätä itsetuntemustaitoja, illat sopivat siis ihan jokaiselle. Iltojen aikana pääset tutustumaan teemaan niin luennon kautta kuin omakohtaisesti, itsenäisesti toteutettavien työpajatyyppisten tehtävien parissa. Iltojen luonne on ehdottoman vapaaehtoinen: voit tulla mukaan kuuntelemaan ja katselemaan, osallistumis- tai jakamispakkoa ei ole. Iltojen aikana saat myös lisätietoa Syömishäiriöliitosta ja sen toiminnasta.

Ennakkoon ilmoittautuminen Etsivä Elinalle puhelimella 044 790 6089 on sallittua, joskin ilmoittautumatonta ei käännytetä ovelta 😊 Tule ja tuo ystäväsikin! Tarjolla on pientä purtavaa, teetä ja kahvia. Jokaisesta illasta tulet löytämään vielä tarkemman infon kuvauksineen: Facebook.com/entleppavirta. Tervetuloa!

Tiedot

Päivämäärä: