Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Sairastavien virkistyspäivä OULU

21 kesäkuun @ 14:00 - 17:00

Tervetuloa mukaan syömishäiriötä sairastaville, oireileville ja toipuville suunnattuun virkistyspäivään Ouluun  21.6. klo 14.00-17.00. Virkistyspäivä pidetään Oulun Yliopiston kasvitieteellisessä puutarhassa (Kaitoväylä 5) piknikin ja vapaaehtoisen maalaamisen tai piirtämisen merkeissä. Kokoonnutaan aluksi kasvitieteellisen puutarhan pääporteille ja käydään tutustumassa kasvihuoneisiin, minkä jälkeen siirrymme puutarhan ulkoalueelle piknikille. Mikäli sää ei meitä suosi, vietetään yhteistä aikaa kasvihuoneilla klo 14-16 (kasvihuoneet sulkeutuvat klo 16). SYLI-keskus tuo mukanaan piknik-eväitä ja maalaus/piirustustarvikkeita, mutta halutessaan voi ottaa myös omia taidevälineitä mukaan.

Tapahtuma on osallistujille täysin maksuton. Mikäli et pääsekään osallistumaan äkillisen sairastumisen vuoksi, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian Iirikselle 040 841 4882 tai iiris.pitkajarvi@syomishairioliitto.fi

Ilmoittautumiset tilaisuuteen tehdään tämän linkin kautta. Ilmoittautuminen päättyy 20.6. klo 23.59.

Tiedot

Päivämäärä: