Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Syömishäiriöliiton kokemuspuhujakoulutus etänä / Pohjois-Suomi

7 maaliskuun @ 17:00 - 20:00

Pohjois-Suomen SYLI-keskus järjestää kokemuspuhujakoulutuksen 7.3. klo 17-20 etäyhteydellä Zoomissa. Koulutus on suunnattu Lapin, Kainuun tai Pohjois-Pohjanmaan alueilla asuville vapaaehtoisille. Olet tervetullut koulutukseen, mikäli olet käynyt Syömishäiriöliiton vapaaehtoistoiminnan peruskoulutuksen tai toimit jo aktiivisesti meidän vapaaehtoisena. Koulutuksessa pidetään kamerat päällä ja tarkoituksena on tutustua toisiimme ja käydä läpi koulutuksen sisältöä yhdessä keskustellen. Koulutukseen kuuluu myös pienryhmätyöskentelyä. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki sähköpostitse ennen koulutusta. Mikäli olet estynyt osallistumaan koulutukseen esim. sairastumisen vuoksi, ilmoitathan siitä järjestäjille ennen koulutuksen alkua.

Koulutuksen aikana kerrotaan erilaisista mahdollisuuksista toimia kokemuspuhujana sekä työstetään ennakkotehtävänä annettua elämänjanaa, jota voi käyttää pohjana oman kokemuspuheenvuoron rakentamisessa sekä sovitaan yhteisistä toimintatavoista. Koulutusillan lisäksi jokaisen kokemuspuhujan kanssa sovitaan henkilökohtainen harjoituspuheenvuoro, joka käydään läpi yhdessä Pohjois-Suomen SYLI-keskuksen työntekijöiden kanssa. Koulutuksen ja harjoituspuheenvuoron jälkeen jokainen vapaaehtoinen voi itse valita ja päättää, milloin ja millaisissa tilaisuuksissa haluaa olla mukana kokemuspuhujan roolissa.

Ilmoittautumislinkki koulutukseen löytyy täältä. Hakuaika koulutukseen päättyy 28.2.2023 klo 16. Lähetämme vahvistuksen osallistumisestasi, ennakkotehtävän, etäosallistumislinkin sekä ohjeita käytännön asioista mahdollisimman pian ilmoittautumisesi jälkeen, mutta viimeistään 2.3. Huomioithan, että ennakkotehtävälle on hyvä varata rauhallinen tila ja aikaa, joten ilmoittautua kannattaa jo hyvissä ajoin.

Lisätietoja koulutuksesta voit kysyä Hilla Nuoralalta, hilla.nuorala@syomishairioliitto.fi tai puhelimitse 040 841 4882.

Tiedot

Päivämäärä: