Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Syömishäiriöliiton ryhmänohjaaja- ja vertaistukijakoulutus etänä, Pohjois-Suomi

26 syyskuun @ 17:00 - 20:00

Pohjois-Suomen SYLI-keskus järjestää ryhmänohjaaja- ja vertaistukijakoulutuksen 26.9. klo 17-20 etäyhteydellä Zoomissa. Koulutus on suunnattu Lapin, Kainuun tai Pohjois-Pohjanmaan alueilla asuville vapaaehtoisille. Olet tervetullut koulutukseen, mikäli olet käynyt Syömishäiriöliiton vapaaehtoistoiminnan peruskoulutuksen tai toimit jo aktiivisesti meidän vapaaehtoisena. Koulutuksessa pidetään kamerat päällä ja tarkoituksena on tutustua toisiimme ja käydä läpi koulutuksen sisältöä yhdessä keskustellen. Koulutukseen kuuluu myös pienryhmätyöskentelyä. Kaikille ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki sähköpostitse ennen koulutusta. Mikäli olet estynyt osallistumaan koulutukseen esim. sairastumisen vuoksi, ilmoitathan siitä järjestäjille ennen koulutuksen alkua.

Koulutuksen aikana käydään läpi vertaistuen merkitystä, ryhmänohjaamiseen tai yksilölliseen vertaistukemiseen liittyviä ilmiöitä, tunteita ja käytännön asioita sekä Syömishäiriöliiton tukitoiminnan perusperiaatteita.

Ilmoittautumislinkki koulutukseen löytyy täältä. Hakuaika koulutukseen päättyy 20.9.2022 klo 16. Lähetämme vahvistuksen osallistumisestasi, etäosallistumislinkin sekä ohjeita käytännön asioista mahdollisimman pian ilmoittautumisesi jälkeen, mutta viimeistään 22.9.

Lisätietoja koulutuksesta Hilla Nuoralalta, hilla.nuorala@syomishairioliitto.fi / 040 841 4882

Tiedot

Päivämäärä: